2009年12月3日 星期四

行20km,行到甩轆呀 ~~~

2009 11 21 ~ 晴 (凍)

得意妹 : 亞Bear,今晚我地要食自己,亞不佢參加步行籌款,要行到天光喎!!

熊仔 : 哦,佢三年前都參加過,上次由灣仔行去淺水灣,咁今次呢??

得意妹 : 話知佢行去邊吖,不如諗吓今晚食乜好過啦!!

熊仔 : 凍凍地就SABU SABU啦!!

得意妹 : 好呀,亞不無得食,我地行lu!!







第二次參加[OBRIS]盲俠行,今年由沙田行去大尾督,全程20km!! 大會舉辦嘅目的,想大家感受一吓黑暗,所以於晚上23:30起步,我就行到天光05:30,行到甩哂轆呀,辛苦過上次呀!!

當晚都幾凍,23:00到達沙田運動場,點名後攞埋支水及一個小袋子等起步!!小袋內有一支電筒仔,一個眼罩,一支珍寶珠 & 一張印水紙!! 

大會提供5,000個名額,我地個隊有19人參加,行行吓分散哂lu,仲有一位開步無耐就陣亡!!  離開運動場後,我地原城門河單車徑行,經馬場,馬料水,中大,科學園,白石角,再原吐露港入大埔,元洲仔,大埔海濱公園,大埔工業邨,船灣,最後原汀角路殺入大美督!!




我地全晚用咗1小時排隊去廁所!!



哩班年青人好卡娃兒呀,仲叫我地幫手影張相,咦,我攞走部相機佢地都唔知喎!!




中途有一段要帶上眼罩,雖然只行咗幾分鐘直路,但係好驚,好驚,好驚.....呀!! [盲]真係好慘...







最凍就係[吐露港]個段,d風兜口兜面咁吹埋嚟,連暖包都要出動埋!! 而最眼瞓就係兩點至三點之間!!  原路有工作人員為大家打氣,除5個補給站外,大會不時安排工作人員派發小食,到最後2km都臨近天光,大會最窩心派香口膠,等大家個口可以清新d!!



最後1km好攰呀 ~ ~ ~ ~





最後進入大尾督,望上天空好靚呀,好多星星呀,見到北斗星呀!!

到達終點仲有三文治&補充體力嘅飲料派給大家!! 仲有點少得張證書呀!!





明年見!!

6 則留言:

  1. 嘩~~~好堅呀...不過成班人行就好過D
    [版主回覆01/06/2010 13:23:00]真係好過癮架,又可以幫到人,Mr Ben下年都參加吖!!

    回覆刪除
  2. Anonymous3/12/09 14:24

    好0力亜!你地都行得算快喎!我最怕黒麻麻、看不到路的!
    [版主回覆01/06/2010 13:21:00]我諗我地算正常步速,因為03:30已經有好多人行完!
    睇唔到嘢真係好驚架... ,有機會都支持吓[obris]吖,真係幫到有需要嘅人架!!

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^3/12/09 19:08

    未介紹身邊的人
    [版主回覆01/06/2010 13:15:00]我d朋友囉!!

    回覆刪除
  4. 芬哩團長3/12/09 22:59

    好有意義,等亞仔大個D都要佢參加.
    [版主回覆01/06/2010 13:13:00]真係好有意義,我估你個仔應該行得哂,佢練一次波可能仲辛苦呀!! 下年試吓吖!!

    回覆刪除
  5. 紅米奇4/12/09 09:34

    好特別的步行呀, 你搭慣零晨機, 通頂無有怕 , 一大班人一齊行都好開心呢
    [版主回覆01/06/2010 13:10:00]咁都比你諗到同日本有關,佩服!!
    哩個活動真係好有意思架,又夠熱鬧喎!!

    回覆刪除
  6. 呢個活動好特別, 我都未聽過, 你好犀利呀, 俾我實半途而廢.
    [版主回覆01/06/2010 13:05:00]哩個活動真係好有意思架,今年應該第四年!! 明年試吓參加吖,好正架!!

    回覆刪除