2009年12月24日 星期四

BLOG友聚連連 ~ ~ ~

2009 12 23 - 晴






亞不 : 得意妹,亞BEAR ~ 我食完飯番嚟喇!!

得意妹 : 瞓咗喇!!

熊仔 : 亞不,佢未瞓架,佢被人請食檸檬,所以無心機囉,我地等緊你門架,你餐飯食得開心嘛??

亞不 : 食得好開心呀!! 喂,得意妹,紅米奇姐姐話下次一定帶馬騮仔出嚟呀!!

得意妹 : 下次佢出先通知我啦,我唔想再食檸檬呀!!

亞不 : 好啦,好啦,下次我幫你約佢喇!! 馬騮仔你下次一定要出嚟呀,唔該!!

熊仔 : 亞不,你幫我約埋紫BEAR BEAR出嚟得唔得??

亞不 : 咁煩架你地!!



剛剛又有BLOG友聚,今次由紅米奇邀請,仲有PIGGYBREAD ,電占&豆豆!! 都係第一次見佢地呀,好緊張!!!  19:30他們已經齊集火鍋店,唔好意思我遲到,仲要佢地改時間就我,對不起呀咁多位!!!

全晚都係講多過食,不過我地都食到好飽,味道都唔錯!! 而他們都講緊即將二月出發嘅日本之旅,最不安就係電占,樣樣嘢都未落實,不過度度都想去,DON'T WORRY 你咁多料一定搞得掂嘅!!

而我未見他們次前,我估[紅米奇]係少女型但好玩得,[PIGGYBREAD]係高貴淑女,電占&豆豆當然係恩愛夫妻啦,豆豆聽哂電占話個隻!!

見面後都發覺個個都好建談,特別係講到[日本],係點講都唔會完架!!

好高興認識你地呀!! 下次等你地番嚟,再見吖,期待你地嘅匯報呀!!



馬騮仔&紫BEAR BEAR幫幫手下次一定要出嚟呀!!

6 則留言:

  1. Merry X'mas
    [版主回覆12/24/2009 13:00:00](Empty)

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆12/26/2009 23:52:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 我唔制 , 我都要做淑女, 最多高貴果2個字留翻比piggybread , 當時你話同想像中差不多, 只有少少唔同, 莫非...唯一應該是我已不是少女型, 連發夢都發唔到做少女了
    果晚講到忘形連走都唔記得講Merry X'mas
    馬騮仔 : 得意妹千萬唔好動真氣, 因為時間趕唔切去剪下D馬騮毛, 怕第一次就嚇走得意妹 , 一日都係主人, 咁遲通知, 唔關我事架, 下次一於約埋紫bear一齊去set頭先, 到時先靚靚仔仔示人, 諗起都想笑
    [版主回覆01/05/2010 13:22:00]你要做[淑女]?? 我覺得[靚女]啱你多d喎!!
    最緊要日日都過得開心快樂,咁就可以keep住[青春] = 一世都係[少女]囉!!
     
    得意妹 : 好啦,馬騮仔下次睇吓你有幾型先得!!一定要嚟呀!!

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆12/26/2009 23:52:00](Empty)

    回覆刪除
  5. piggybread11/1/10 23:21

    因為嗰晚你將我同紅米奇認錯,咁你咁講係咪即係話我真身似少女呢,哈哈哈!!!!
    [版主回覆01/24/2010 00:05:00]個個都係少女啦,又講得又玩得,等你地番嚟再食過!!

    回覆刪除
  6. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^19/4/10 00:54

    哈哈 ~ 阿不 , 其實係我 聽哂老婆話架
    [版主回覆04/20/2010 00:09:00]我知吖,所以你一定有運行!!

    回覆刪除