2009年12月7日 星期一

日本遊狂迷大聚會 ~ 白石BBQ埸

2009 12 06 ~ 好好天

日本遊狂迷大聚會~出發

今日天氣好好呀,仲可以同一班狂迷BBQ,好開心,好開心呀 ~~~~~

約咗KEROPPI 係馬鐵[馬鞍山]站等,而我係第一次搭馬鐵架,平時搭東鐵只能看到可在大圍站轉車,其他一D都唔知喇...... 我無預計過[馬鐵]個段要坐幾耐,成日諗住由我屋企往沙田30分鐘就得喇,就係咁出事喇,係大圍轉車後仲要搭多7個站先到[馬鞍山],大獲遲到呀.......

得意妹 : 係咪扮嘢亞不你,係東京都難唔到你,你竟然未搭過[馬鐵]??

亞不: 真係未搭過架,仲無CHECK時間,對不起呀咁多位狂迷......

一出閘已經見到大家喇,真係不好意思!! 我地立刻搭的士前往白石燒烤場,原來哩度環境好好架,對住個大海,正!!





攞咗爐後,一邊等食物,另一邊等職員起爐,點知搞嚟搞去都唔着,我地就着哂啦!! 最後要露花 & 亞儉搞點,真係唔該哂呀!! 好立即開波,我地用咗$30買咗個網,一於網燒 ~~~~ 大廚都係露花 & 亞儉!!



開始咗一陣亞MING一家嚟喇,好多謝亞MING一家總動員出席呀!! 佢地一家都好得意架,好大家先睇相先!!





究竟他們一家做緊咩呢??望住個天,爸爸帶點無奈,咩事?? 原先細佬,二家姐同爸爸放風箏,點知鈎住係樹上,之後媽媽同大家姐,都走過去幫拖,當然係攞唔到啦,但係成個過程都好合作,好一家人呀!!  跟住全家再買過第二隻,再放過!!

好喇,另外幾位狂迷[叻靚醒,亞儉&露花]當然一樣咁好玩啦!! 我知你地平時唔只係咁嘅,希望有機會見到你地嘅另一面啦!!



最後,要多謝KEROPPI 同我合辦啦,希望好快再搞過!!

仲要多謝亞MING 車哩我番屋企呀,唔該哂呀!!









7 則留言:

  1. 哈哈...真開心耶...
    [版主回覆12/07/2009 13:11:00]係呀,係呀,個個都好玩得,又好傾喎,大家都玩得好開心!!

    回覆刪除
  2. 好多謝你攪就真, 真係好開心, 可以跟你哋一聚, 我覺得我哋好似識咗好耐咁, 好好傾, 預我係鐵腳呀, 下次再攪過. 吓! 原來俾你影到我哋一家無奈啲表情, 真係失禮晒添!
    [版主回覆12/07/2009 13:29:00]咁客氣架你,如果你唔嚟,我搞咩都無用啦,最緊要大家都開心!!  大家有共同興趣,當然好傾啦,你全家人都好得意呀,爸爸又鬼馬喎,下次點可以唔預[你們這一家]呀!!
     
    你地當時真係好全情架投入架,上下一心去[救救風箏大行動]!!  我唔係笑你地呀,哩d行為唔係普通家庭會有架,真係好warm呀你地,我好羨慕你地就真啦!!

    回覆刪除
  3. 芬哩團長7/12/09 22:15

    好對唔住,出席唔到. 下次一定現身.
    有傾有講又有嘢食,大家玩得好開心呀.
    [版主回覆12/11/2009 13:12:00]唔緊要,一定有下次嘅!!
    真係唔係講笑,個日真係好開心呀!!下次你嚟埋一定仲開心啦!!

    回覆刪除
  4. 哈哈;阿不...你寫嘅blog又係另一種感覺~~特別係捕捉阿Ming一家人"救救風箏大行動"...好生動活潑可愛!!!
    [版主回覆12/11/2009 13:14:00]多謝你呀[叻靚醒]!!
    亞ming一家真係好warm呀!!
     

    回覆刪除
  5. 你都真係好厲害~~咁快搞掂好晒呢篇"好鬼開心 一班日本狂迷 BBQ大聚會"網誌~~
    [版主回覆12/11/2009 13:18:00]個日咁開心一定要記錄低,係寫嘅過程又好似經歷多次咁,真係好鬼正!!
    好高興認識你呀!!
     

    回覆刪除
  6. 今次真係好開心!估唔到我們一點都無生疏感. 真係好期待下次的聚會.
    亞Ming一家真係好鬼Warm. 被你影到救救風箏大行動, 勁呀!
    [版主回覆12/11/2009 13:22:00]係呀,真係好鬼開心呀!! 大家都係狂迷又點會生疏吖!!
    不如諗吓下次搞咩吖??真係好期待呀!!
    亞ming一家咁warm,梗係要記低佢啦!!

    回覆刪除
  7. 好Happy o既一Day
    睇o下几時有機會"mount"你車邊去不老不死溫泉結識o下位女將
    [版主回覆12/11/2009 13:29:00]真係玩得好開心呀!! 一定要多謝你,當日要你做大廚!!
    唔洗"mount"我車邊,咪一齊去囉,係我要就你地假期先真呀!!
    咦,咁即係帶你去識女仔??怕唔怕 pi姐佢.......

    回覆刪除