2009年11月23日 星期一

寫唔到遊記呀......

2009 11 23 ~ 晴


今日放假諗住開始寫遊記,
點知部NOTEBOOK死咗,
着都着唔到,
即刻打電話返公司搵同事求救,
得出答案[仲有保養,快D攞去整啦]!!

去到維修中心,
接待員叫我攞飛等等,
有另一位職員出來檢查部腦,
左試右試都無反應,
跟住佢話要攞部腦入去比師傅檢查!!!!
吓,要入ICU千其唔好有事呀,
我無BACKUP 架,
最緊要我D相呀.......

等咗一陣出嚟喇,
師傅話用濕電就唔着,
用番粒充電又得喎??
跟住師傅話[都係要放留低部腦維修],
可能要一星期,
整好即刻通知你,總算有得醫!!

不過,無得寫遊記住LU,
又要大家等等喇......

維修中心D職員服務態度,
非常好!!  職員一見我個驚青樣,
即刻叫我唔洗擔心坐低先,
等佢檢查吓先,
佢都搞唔掂,
就話[即刻比師傅睇睇,
唔洗緊張]!!
全程都FEEL到佢係盡力幫你,
個吓真係要讚!!


5 則留言:

  1. 吓...妳無做返個 Backup 呀...好危險呢...
    家下D Portable Harddisk 咁平買返個喇...
    [版主回覆11/24/2009 13:49:00]我而家知有幾危險喇,其實我有一個儲相嘅harddisk架,不過哩排好懶,有好多相都未過番落去!!
    得意妹:MR BEN死不佢唔抵可憐架,懶到死!!佢整唔見我d相佢就知死!!  

    回覆刪除
  2. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^23/11/09 22:40

    backup 又真係好煩 , 但唔好唔記得做 , 尤其係相片 , 你咁幸苦plan 行程返老家
    遊記寫遲d 唔緊要 , 最緊要data ~ notebook harddisk 壞機會率好高,要小心
    [版主回覆11/24/2009 13:59:00]得意妹:死不佢唔係唔記得呀,佢今次衰懶呀!! 佢無將哩兩年d相過番落儲相harddisk到呀,你地話佢係咪抵死吖!!最慘係我d靚相都一齊陪葬!!
     
    吓,原來notebook harddisk好易壞架,我真係唔知呀!!  

    回覆刪除
  3. 乜鬼牌子,同用左幾耐呀~
    [版主回覆11/24/2009 14:02:00]今年3月買架!!係TOSHIBA呀!!

    回覆刪除
  4. 我通常攞部機落樓下去整時, d人都是一個解決方法
    就是剷機, 洗晒d野再裝過, 不論中毒或是不知明原因, 他們都說不出
    只會話剷左重新就得, 自始之後, 我一定有做backup, 因為隨時剷機
    我都係用Portable Harddisk 做backup架, backup左安樂晒
    怕無左旅行相的心情我都試過, 真你驚到震架
    [版主回覆11/26/2009 13:40:00]我都有儲相harddisk,不過太懶喇,近兩年嘅相都無過落去!!
    而家都仲驚緊!! 都唔知等幾耐先整好!!

    回覆刪除
  5. 好彩無事咋, 部機整番好之後, 即刻backup la!!
    [版主回覆11/26/2009 13:44:00]一日未攞番部機,都唔知d相係咪安全,真係好驚呀!!  而後都唔會咁懶架喇!!

    回覆刪除