2009年11月1日 星期日

追[楓]逐日追到番老家 ~ 亞不番到老家喇!!!!

2009 11 01 ~ 雨天


得意妹 : 各位好!! 
今日係亞不回家的大日子,
所以由我來直擊報導!!
首先,我地昨天一落機,
已經劈咗返去[秋田],
今朝神早返老家,
點知落九屎呀!!
亞不嘅心情直插入谷底!!
(即係又睇唔到日落呀,
第三次喇!!
亞不一定會嚟第四次架)!!!!



熊仔 : 到我,到我,
之前未話旅館會去十二湖接亞不嘅,
係女將親自揸車接亞不,
跟住到達旅館門口D職員列隊歡迎亞不,
亞不佢好想喊呀!!
雖然睇唔到日落,
但亞不堅持要爆出去浸露天池喎,
出到去佢話都幾正,
因為有細雨打埋嚟,風又大,
仲大呀,亞不就浸在暖笠笠嘅水中,
睇住D巨浪打過來[勁過三號風球個D架],
佢聽到好響咗浪聲,
望住波濤洶湧嘅勁浪,
但自己身處溫泉中
,咁樣睇浪法,堅正!!!

得意妹 : 跟住到[女將飯局]喇!!
真係加多咗D堅嘢比亞不食呀!!
仲有支香檳添呀!!由18:30食+講到22:00,
至於講咩等遲D亞不話比你地知吖!!
最後見到女將老公添,
佢話唔好意思今日又睇唔日落,
仲話夏天嚟機會大一點,
跟住仲話下次再嚟就FREE比亞不喎!!嘩,
唔好大亞不呀,佢一定會返嚟架!!
最後一齊嚟合照!!


16 則留言:

  1. 係囉...尋日天氣唔好,我都要改變行程 !! 本來諗住去本州最北嘅大間崎,但係天氣唔可,費時變咗遊車河.....
    嘩吓,咁快就去返秋田啦,真係返老家咁來住一住喎 !!! 嘩,妳估如果撻個名出來有無Discount喇 !! 講咁耐..妳哋真係講好多嘢喎..
    我今日會去奧入瀨同十和田 !! 落雪要去到夜聞六點,我諗我已經去咗酒店啦,因為家下日本五點已經黑晒,無嘢睇
    [版主回覆11/19/2009 13:26:00]雖然天氣唔好,但係有另一番滋味,我好滿意今次番老家呀!!
    話明番老家嘛,梗係即刻番去啦,話哂兩年無番過去lu!!
    我諗比唔到discount你,因為我都無 ,今次upgrade咗房間及晚餐,同埋 free下一次比我!!

    回覆刪除
  2. 黑仔不:我都知妳冇得睇日落,30/10秋田能代市有龍卷風tim,連屋頂都吹走左。
    我返嚟個日想去T1接機,我14:15到T2,可能會見唔到黑仔不,所以放棄。去到check-in counter,佢問我係咪今日走??然後就打電話,唔知up乜?收左線同我講,今日班機好爆,我前幾日已在web check-in劃左位架,原來佢幫我upgrade C class, 又賺左!
     
    [版主回覆11/05/2009 23:07:00]太遲喇,14:15 走咗好耐喇!! 我個班都好爆,係番西雅圖架,佢叫我轉CX,不過遲成個幾鐘,我唔轉LU!!趕唔到秋田新幹線!!

    回覆刪除
  3. Anonymous2/11/09 14:10

    發達、又有得Free!好難得的機会、可以同間旅館女将0甘熟!
    [版主回覆11/19/2009 13:33:00]原來我搞錯,佢唔係女將,佢大嫂先係,不過佢真係好nice!!
    佢係我第一位日籍朋友!!

    回覆刪除
  4. 紅米奇2/11/09 14:23

    呢個晚餐果然夠長, 好想睇下你的加料晚餐, 一定很豐富, 如Ben所說, 係咪話你介紹有Discount架, 係就幫我單聲 , 期待你餘下旅程的報告
    [版主回覆11/19/2009 13:38:00]準備中請稍後,晚餐真係好豐富 ,不過我食唔哂,佢叫我飽就唔好食喇,但係我又唔想浪費!!
     
    我諗比唔到discount你,因為我都無 ,今次upgrade咗房間及晚餐,同埋 free下一次比我!!
     
     

    回覆刪除
  5. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2/11/09 23:33

    幫我登記定名 , 係咪有 DISCOUNT , 你簡直係 VIP 呀~
     
     

    回覆刪除
  6. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2/11/09 23:33

    幫我登記定名 , 係咪有 DISCOUNT , 你簡直係 VIP 呀~
     
     
    [版主回覆11/19/2009 13:42:00]我諗比唔到discount你,因為我都無 ,今次upgrade咗房間及晚餐,同埋 free下一次比我!!
    如果真係有discount,梗係幫你地啦!!

    回覆刪除
  7. 嘩! 落機即踩入老家, 果然歸心似箭呀! (希望你香港的家人唔會呷醋啦!)
    喂!喂!唔好唔記得幫我報埋名呀! 無得Feel都起埋要有Discount啦! 如果唔係, 到時跟埋你去o家!
    [版主回覆11/19/2009 13:45:00]梗係啦話明番老家嘛,話哂兩年無番過去lu!!
     

    我諗比唔到discount你,因為我都無 ,今次upgrade咗房間及晚餐,同埋 free下一次比我!!
    如果真係有discount,梗係幫你啦!!

     

    回覆刪除
  8. 芬哩團長3/11/09 09:40

    你呢個上賓得到熱情的招待,好開心啦!
    唔好留咗我,請將我個大名放入"上賓亞不"的名冊內,等我都可沾你光,有個Discount都好,不過Free俾我都唔介意.
    [版主回覆11/19/2009 13:48:00]今次成個行程,我都好開心,咁番老家個part就特別開心啦!!
     

    我諗比唔到discount你,因為我都無 ,今次upgrade咗房間及晚餐,同埋 free下一次比我!!
    如果真係有discount,梗係幫你啦!!

     

    回覆刪除
  9. 嘩...咁樣浸不老不死, 又有另一番體驗和感受
    唔好天...都唔係壞事丫!!
    起碼下次可以免費入住丫嘛....你就正啦
    [版主回覆11/19/2009 13:53:00]個日勁大浪,真係好刺激呀!!
    係呀佢下次free比我,我真係估唔到!!

    回覆刪除
  10. 好黑仔~
    [版主回覆11/19/2009 13:53:00]兩睇啦

    回覆刪除
  11. piggybread3/11/09 23:44

    紫BEAR︰熊仔,有得FREE我又要呀!!! 我地紫熊家族五隻熊仔,加piggybread兩個人類,合共七位唔該,大家咁friend,唔好托熊手踭OK
    [版主回覆11/19/2009 13:57:00]熊仔 : 紫bear我點會托係隻熊踭呀,我諗比唔到discount你,因為亞不都無 ,今次upgrade咗房間及晚餐,同埋 free下一次比我地!!

    如果真係有discount,梗係幫你地啦!!7位吖嘛!!

    回覆刪除
  12. hand letter hand letter hand letter........
    [版主回覆11/09/2009 08:18:00]
    啱你啦,KERORO!!

    回覆刪除
  13. 嘩..........KERORO...........同KOKESHI
    [版主回覆11/19/2009 13:58:00]都幾抵死

    回覆刪除
  14. 你好呀 黎緊我8/3(二)book 了不老不死溫泉, 但我前一日住妙乃湯, 最早由秋田出發早上8點幾個班搭唔到 , 之後個班就係下午3點幾去到 JRウェスパ椿山 已經差唔多6點, 重要搭酒店車, 咁係一定睇唔到日落. 因為之前睇線了五能線特別車 , 佢只係去到2月底就停駛. 而家有咩辦法, 可以趕到之前睇日落呢 thx !!!!
    [版主回覆01/06/2011 15:58:00]你好!!
    有得坐呀?? 你睇邊到話停駛呢??
    リゾートしらかみ5号
    14:10 秋田 - 16:17  ウェスパ椿山
    不過你要CHECK吓幾點日落喎,3月頭應該仲係好早天黑!!

    回覆刪除
  15. http://www.jreast.co.jp/akita/gonosen/timetable/index.html  我是在這網址及 jr east 個官網check 個 8/3 個班次 https://www.transit.eki-net.com/ekinet-transit/SearchResult.aspx  , 都沒有顯示有 リゾートしらかみ5号 14:10 秋田 - 16:17  ウェスパ椿山 既列車, 請幫忙 thx !!!!
    [版主回覆01/06/2011 16:30:00]官方網果頁,我看不到3月8日停駛喎??
    至於你比我第二條LINK,我未試過從這裡找資料!!
    而我一向在這個網找火車時間,從未有失!!
    http://grace.hyperdia.com/ja/
    http://www.ekikara.jp/top.htm
    但你BOOK咗我老家,佢應該有比火車時間你,因為佢地要知幾點接你!!
     

    回覆刪除
  16. 謝謝你 ! 我會買 5 DAY JR east pass,  這樣說 jr east pass 是否不包五能線的, 咁買飛要幾錢, 還有可否在香港預約的 , thx !!
    [版主回覆01/07/2011 00:30:00]對不起,ALLEN哥,我睇漏咗嘢,3月8日應該運休,你可以再問一問我老家確定火車班次!!
    方案2,係秋田住多一晚.
    方案3,放棄唔去我老家....[希望唔好啦]!!
     
    如有五能線觀光火車,5DAY PASS係包的,不用額外比錢,我未試過在香港預約火車票,我全部都係日本出車票!! 但聽人講係唔可以預約的!!

    回覆刪除