2009年11月17日 星期二

密會[西崎 さん]@HK

2009 11 16 ~ 陰

大家還記得我認識了[不老不死溫泉]旅館的女將嘛!! 其實女將係[西崎 さん]嘅大嫂,我搞錯咗!! I'm so sorry [西崎 さん]!! 係我心目中佢都係女將,不過佢叫我唔好咁叫佢,好吖叫番你做[西崎 さん]!!


[西崎 さん] ~ 私の非常にうれしい認識あなた

西崎 さん 嚟香港玩幾日,今日佢抽出少少時間給我,我就請佢去半島HIGH TEA!! 時間雖短,不過我地傾得好開心!! 仲傾埋下年佢會帶我去邊度玩添!!!







佢係日本買咗份禮物送比我,好靚呀 ~ 點捨得用呀!!



THANK YOU SO MUCH !!!


1 則留言: