2009年5月5日 星期二

突襲鎌倉(賞梅篇) - 在江ノ島崖頂食午餐!!!

2009 03 11 - 晴


係時候搵食,搵食,搵食....
離開江ノ島展望燈塔,
附近有幾間食店,
有間西餐廳對正[海],
環境唔錯,
不過我要找這間 [魚見亭]位於崖頂,
一樣對正海,正!!!!!
因為太餓一直向食店進發,
中間有幾個景點,
留待回程再睇啦!!!!


我食飯坐位之景觀!









露天位


得意妹 : 終於到喇 !!  (乜你有行過咩???)




一入去同侍應講要露天位,
之後落完單,
侍應哥哥問我係邊到嚟??
我答:香港!!
打工仔or學生?? 我答: 我真係似學生嗎???
but I'm not!!!
佢再問一個人??
我答:yes!!  
佢個樣好好奇,又帶點疑惑!!
我見佢想開口講嘢時,
即刻叫佢幫我影相,
點知佢要問幾奈播!!!
影完相佢話第一次見香港人!!
我話有好多香港人嚟嫁,
仲滿口流利日本語,
所以你唔發覺啦!!!
我唔識講就比你發現囉!!!
(佢個樣真係好奇怪咁呀,之後繼續做嘢!!!)
我就影呀影.....




得意妹 : 嘩~~~~好靚呀個view!!!!


D嘢食嚟喇,
侍應哥哥一放低就掉頭走,
唔通驚我又搵佢影相???
原來佢走去攞刀叉比我,
佢見我已經手執筷子開動,
佢個樣有D疑惑,
[唔通講英文就唔識用筷子]!!!!


好開餐喇 ~~~ 好味,好味,好味......




食食下有兩隻鷹係上空盤旋,
我幾驚佢放低二両呀!!
原來佢有個[窩]係到!!!


這是我[伸]個身出去影,
食店位於崖頂,
一陣間都會行落去睇睇!!


食完都唔想走呀,風景太美了!!!





沒有留言:

張貼留言