2009年5月26日 星期二

突襲鎌倉(賞梅篇) - 梅花三弄......

2009 03 12 - 好晴呀!!!



今早要離開鎌倉,
完結[突襲鎌倉] lu,
前往[青梅市, 青梅市梅の公園] 吉野梅郷賞梅!!
乘JR到日向和田駅,
係好細嘅車站無儲物櫃,
步行15分鐘左右就到達公園!!



公園內有120個品種,
超過1500棵梅花!!
佈滿整個山頭!!!
櫻花就睇得多,
[梅] 都係第一次!!
好, [梅花三弄] 正式開始!!!
入園料金200円,
仲送2張明信片,都幾抵!!
今日見頃呀,正!!!


佢幅油畫好靚架!! 佢仲好捨意添!!


咦 ~~ 有人放貓呀??有條繩拖住架!!


我好攰呀,得意妹影夠未呀,你d相仲多過我喇!!

得意妹 : 影多張吖,咦,點解後面咁多人嘅???


突然我身後有5、6個日本人,
我唔知佢地講咩,
淨係識聽[卡娃e呢.........]!!!!
可能話你呀得意妹!!
跟住有位小姐示意要我舉起得意妹,
咁我未舉起囉,
跟住佢地就係咁影得意妹,
我就做咗人肉腳架!!!!
搶哂鏡啦你!!!

得意妹 : 呵呵,我要做 MODEL!!!!


小姐,點稱呼呀??


沒有留言:

張貼留言