2009年4月15日 星期三

突襲鎌倉(賞梅篇) - 坐架空列車~[三顧江ノ島]!!!

2009 03 11 - Day 4  (晴)


今早於[大船]check out 先用[宅急便]寄行李,
寄到明晚入住的東京酒店,
唔洗攞嘢!!
首先參觀[大船觀音],於[大船]駅西口行15分鐘左右!!




是否要考驗信途有幾誠心,
往往拜佛前都要行長長的樓梯!!!!




觀音只做上半身,
好似"肥嘟嘟"咁!!
觀音像裡面都入得,
亦有細觀音像供奉!!



影影吓見到有不速之客[松鼠]!!
佢不斷咬d花,
我估佢食花蕊,
咬爛哂d花,
咁我影咩呀!!
我忍佢唔到喇,
揾石仔揼佢,
趕走佢至得!!



這裡唔算大都無咩影了,閃!!!

乘坐 湘南モノレール往江ノ島,
這是架空列車,
全程高度都處於二樓至三樓之間,
視野廣闊感覺新奇,
因懸空行駛每當轉彎,
都會左搖右擺,
與地面行駛o既火車分別很大!!










話咁快就到達江ノ島,
今日要行哂右邊,
有很多景點!!
開始登山會見到扶手電梯(要收費)!


第一站 [江島神社]


唔知點解要"洗錢"??
洗完d錢是否一變十,十變百呢??


第二站 [江ノ島展望燈塔]


高59.8m,海拔119.6m,
好天時向西面望會見到富士山!!!
但我係塔頂行了一個圈也看不見!!


我選擇搭升降機上,
行樓梯落,
轉到頭暈眼花!!!!

係時候要揾食.......

沒有留言:

張貼留言