2012年7月17日 星期二

幸福 . 快樂 . 感動之旅 @ 撇


2012 07 02

昨晚可能太攰了....
可以一覺瞓到4點先被嘈醒!!!

要走lu......
07:30離開,
所以唔洗叩頭....
但係好想叩呀....
第1次覺得好想叩,
而又無得叩...
平時齋家姐叫我去叩,
我就會即刻變做死蛇爛鱔......




未夠鐘又繼續影吓相先..




朋友仔辛苦哂喇....





想點呀後面果兩個路人甲乙





時間夠喇10萬個唔捨得....


大家都上車坐好哂,
突然話事人上車同我地呢d二打六逐一握手,
佢同我講一路順風呀.....
超感動,
又好開心....
都係要眼濕濕咁走....
[就算到而家打番出嚟都眼濕濕]

開車lu...
今日好天到不得了




有早餐食





今次好大盒呀....





驚我地唔夠
仲有自家製包包
個包我袋到番嚟香港先食...
真係有D唔捨得食!!







嘩....
切好哂嘅梨呀.....
窩心到爆呀!!!!





真係飽到上心口...



話咁快到達桃園機場,
真係最後一擊lu...
掃咗鳳梨酥一大袋,
銀包 & 幾本深夜食堂[台灣平好多]!!!





青天白日滿地紅
再見喇!!!




唔係又係果舊硬嘢呀???





好彩係麵包





嘩...有好多料!!





海天一色
[雲以上係天,雲對下係海]





得意妹: 咁快就走喇...






青森仔: 下次係咪番我鄉下呢????





滿載而歸...









希望可以再嚟啦!!!




1 則留言:

  1. 哈哈. . .又玩感性
    [版主回覆07/20/2012 13:31:04]係呀....真係比足面我地....... 我知佢地辛苦,所以一件不漏咁清哂!!差d連鳳梨酥都買唔到,因為禁區內是沒有的.....

    回覆刪除