2012年7月16日 星期一

幸福 . 快樂 . 感動之旅 @ 最後一夜

2012 07 01

下半場開波...

第一站
參觀佛殿

企係度好舒服,
感到好安寧...

最鐘意就係個天花用上玻璃,
採光一流,
聽聞晚上可以睇到星星架...
隨即有人問領隊,
今晚帶我地嚟[看星星]可以嘛???
領隊一口答應了!!
好期待....

好繼續行...
我覺得似用[拜尖庭式]建築,
好靚呀!!!

呢張唔係偷影架,
我企係門外影番入嚟....





領隊講嘅嘢好好聽架...

仲有好多額外故事聽,

我地好好彩跟到個咁好嘅領隊!!!

行咗個幾鐘後...

到戲玉喇,
行行吓,

領隊話我地到達大佛裡面嘅底部,
吓...
原來有地下通道...
大佛72米高,
有24層,
我地只可以參觀底部至第5層[平台果層]...
如果下次有機會再嚟仲可以上到最頂,
咁就正喇!!!!!




底部好多嘢睇呀,
有一部份講解建造過程!!
有片睇,
有問又有答!!!



好喇到5樓平台出入口







成個大佛第一塊落嘅銅片,
就係哩塊喇!!!




得意妹: 亞不,點解佢地一上到嚟就好似去咗[哭牆]咁嘅,
仲不停念念有詞噃.....

亞不: 唔知喎...
好FEEL D 掛...
只要有心四處都係一樣,
就算乜嘢都無哂,
最緊要心中有!!!
都係影多兩張相好過啦!!!!!




低炒









低炒完,
條腰差D申唔直呀......

被峨眉湖包住










得意妹: 我都有粉絲架....









領隊見我地用心聽,
佢都好落力咁講,
overrun喇......
最後我地從正門衝入佛殿,
好架勢呀......
入到去所有人都到齊準備叩頭!!
我又企正中間呀...
超開心!!




叩完頭出番嚟大廣場影大大大合照
大家排緊位之際,
夕陽突然出來,
太美妙喇...






影完大合照,
話事人比時間我地係大廣場影相!!

影夠先開飯!!!
仲安排好飯後節目比我地,
佢話香港人晚上11,12先係開始活動嘅時候,
知我地就算無嘢做都唔會早瞓....
所以飯後開放劇院播放電影比我地睇,
如果唔想睇可以去SHOPPING,
或者番房休息!!!

YEAH....
又好似活動正式開始咁,
go go go......
















企係呢個廣場感覺好好,
好舒服!!













得意妹: 再見喇...
要入去開飯!!




繼續[自助混合式]晚餐
好味




食飽飽...
一於夜探佛殿,
四圍都頗黑,
上到去只見發亮的佛祖......
好靚呀...

有人正在清潔,
有人靜靜地叩頭,
好寧靜,

往上望透過玻璃天花真係有星星...
好正呀!!!!

整個畫面仍歷歷在目,
靚到不得了!!!

夜探完,
最後一擊SHOPPING!!
好熱呀嘆杯雪糕先...




仲有幾款自家製嘅麵包,
買咗個鳳梨包,
無港式菠蘿包嘅脆皮面,




不過裡面真係有菠蘿架,
第1次食有菠蘿嘅菠蘿包,
正呀!!!




今日好滿足呀...
希望今晚房內寧靜D啦!!!!


沒有留言:

張貼留言