2014年6月1日 星期日

YEAH....六月喇.........


2014 05 31



是日LUNCH去最愛嘅茶餐廳[新華]





跟住去剪髮+電髮,
師傅兼老闆係我嘅中學同學,
佢一升咗做師傅我就搵佢剪髮,
幫襯咗十幾年LU....
只信佢一個,
從來無幫襯過第二間!!

我話如果你退休唔撈,
我真係唔知點算.......
佢即刻答應點都會幫我剪,
就算老到手震震都可以,
我唔驚就得喇.....哈哈....

咁多年都係佢幫我決定點剪,
今日佢問我想剪幾多??
我問咁你想剪幾多????
佢就一論咀講會點剪/剪幾多&點電....
其實佢一早諗好哂,
太好喇....
因為我有選擇困難症,
有得比我揀,
我就唔知點揀架喇......




電髮電髮毛蟲都要電髮......




電完搽上定形液等15分鐘



搞掂喇,
唔知點呢???
要等佢吹好先知......




我好LIKE呀....






晚上約朋友仔吹兩咀,
佢去完北海道,
帶咗我最鍾意嘅[白之恋人]比我,
多謝哂呀!!!!



今日好開心呀,
係個好嘅開始.....
踏入六月喇,
YEAH.......




4 則留言:

  1. 生日月快樂!!
    btw, 新眼鏡唔系下星期先有咩 ??

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝大肥............
      hehe.....無錯呢日去攞呢副黃色嘅新眼鏡,
      發現另一副粉紅色嘅都好靚,
      又買.............
      所以下星期再去攞!!!!! ^0^

      刪除
    2. m(_ _)m 真系 。。。 服!
      不過,我都換咗 。。。 又系兩副 ^。^ 哈哈哈 真系唔好行咁多商場

      刪除
    3. 係呀.........一出街實死..............

      刪除