2014年6月16日 星期一

疑幻疑真地.........臨急抱佛腳...........

2014 06 16



話說由四月份開始搵生日之旅嘅資料,
朋友即話泰國,
好啦開始詳細研究之時.....
典之政變無得去.....
跟住想改越南,
唉...仲大鑊排華........
搞到朋友們都唔想去.....
而我就繼續搵地方去....


咁啱JJ問我六月份日本有咩好介紹??
介紹咗d比較適合佢嘅地方,
搵嘅時候搞到我又好想去喎......
但最後我都係轉軑....
揀咗去台灣!!!
因為我主要目的係食/瞓/hea......

跟住即刻訂機票&酒店,
搞搞下六月到lu.........
其實又好似無咩要準備.....
錢去到台灣先唱,
上網電話咭又係去到先搞,
搞到好疑幻疑真咁.....

琴晚就開始認真諗下食咩好...
hehe....^^









4 則留言:

  1. 我啱啱都喺台北 hea 完, 仲撞正捷運屠夫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 差少少又撞到你!! ^^
      嘩...........屠夫............真係見到佢???

      刪除
    2. 唔係, 好彩, 發生事時我喺同一條板南線台北車站到西門町, 佢喺龍山寺到江子翠, 相差兩個站, 但係諗起個心都會"離一離" :(

      刪除
    3. 諗起都驚......平安大吉!!!!

      刪除