2014年6月29日 星期日

四圍貢...

2014 06 28 ~ 29




呢兩日由我[小小]陪亞不四圍貢......^0^
坐港鐵樂遊遊....
第一站先去覆診!!






再執幾劑...
呢幾劑係補身,
補血&補氣!!

之後仲要耐不耐補補佢,
話說廿歲左右去捐血,
護士一驗即說小姐你血色素太低唔適合捐血,
你不如去睇醫生再驗清楚啦,
原來我有貧血仲幾嚴重下....
仲諗住捐比人...
典知差D要人捐番轉頭.......

醫生話可能我一向都係貧血底所以唔會覺得見暈...
但數字太低...
當年都食咗好幾個月嘅"鐵丸"....

之後開始注意補血,
但都係唔得,
點都係唔夠血...
所以而家耐不耐執幾劑補補佢!!!

[小小]: 咪睇亞不佢貢大隻,
原來係咁虧...


跟住去睇戲 ~~ [羅馬浴場2]
無第一集咁好睇....
不過阿部寬個PATPAT好靚呀~~~


[小小]: 典解帶埋我去買"爸爸"..... =.=
好尷呀...

太好喇...
會員於生日月買滿唔知幾多??
送咗個旅行用嘅"爸爸袋",
放入喼唔怕D"爸爸"扁哂!!!
呢個比我用開果個硬身D,正!!!




搵野咬下先....
去搵台灣味,
不過唔好味.......


貢少珍珠....


完全唔同係台灣食嘅味道!!!
[小小]: 亞不快D帶埋我地再去台灣食啦....



[小小]: 又落雨...




因為要戒口唔好食熱氣嘢...
睇波良伴變咗全生果,
一大袋車厘子順便補血!!
嘩...青森蘋果!!! ^^



[青森仔]: 老家的味道....
青森蘋果酒呀~~~
好掛住老家.....
亞不,不如秋天番青森吖.......hehe















2 則留言:

  1. 嘿, 貧血於你 . . . 碎料啦. 你最怕(荷包) 乾硬化. . . >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 都不能夠話碎料架................
      咁當然[荷包乾硬化]就驚D嘅!!!!! ^^

      刪除