2011年11月13日 星期日

好味!!


2011 11 12
今晚約咗大肥食飯,
食海南雞飯!!

好味,
可以番兜!!



雞湯OK!!


雞不錯,
飯都幾好!!



呢個麥皮蝦最得,
將饅頭點煉奶再點麥皮,
味道好夾呀,
要再叫多4個饅頭點埋D麥皮!!

黑松露炸豆腐,
好滑呀!!



整體好味!!!

細食嘅大肥,
顯得我好大食呀......



成晚講日遊真樂趣,
點講都講唔完!!

多謝大肥嘅手信!!
特別係呢粒星,
當年我買唔到呢個星形款式呀.....
多謝大肥幫我執番呢粒星!!


嘩....仲有D堅嘢....
正呀!!

開心的一個晚上!!

1 則留言:

  1. 喂 - - 又響晒我出嚟 . . . 招風雨呀 . . .雞湯 . . .系猴頭菰雞湯呀. . . .正. btw, 點解你隻杯有幾粒紀子?? 你吐出嚟?? 嘿. . . . 細食嘅大肥 . . . 你要強調佢d餸一放低就比佢起咗件 . . .襯熱食lu . . .黑松露炸豆腐 . .仲好香呀 . . 流晒口水啦. . . .不過, 幾好食下次都試第二間啦.
    [版主回覆11/16/2011 12:46:43]咦....咦.....咦....我同大肥食飯,唔係同你喎[小肥]......嘿嘿嘿......^^

    回覆刪除