2011年11月13日 星期日

1年1會~紅葉狩@ 輕井沢


2011 10 28

今朝由池袋出發展開信州行,
第一站片去[輕井沢]................
















話咁快片到[輕井沢],
老實講我對呢度感覺麻麻,
不想久留...即刻去[雲場池],
喺車站轉巴士5分鐘就到喇,
落車再行多5分鐘左右啦!!







好天到貢,
唔行吓都對唔住自己!!




到喇[雲場池],
可以圍住佢行一個圈,
好舒服呀!!



















水面上的紅葉都靚過人!!




























好係時候搵食!!
行番出去大街,
有好多食店,
揀咗SOBA蕎麥麵!!










食飽飽行多陣,
就撇LU!!


往[小諸]

坐慢嘅火車,
我鍾意!!










站前有一架[小忌廉]車呀!!
High個Tea先!!







[待續]
小諸!!





1 則留言:

  1. 嘿. . .雲場池 . . . 得. . . 講開又講. . .你舊年好似爭我一塊紅葉無比我噃 . . . 人窮思舊債. . . 系唔系賴貓先??? 輕井沢 . . .幾唔啱FEEL 都唔好SKIP 佢啦, 最多POST 番舊年D銀杏呀 .. . 我LIKE 架. . .^O^
    [版主回覆11/15/2011 12:56:11]你有無記錯呀........我爭你一塊紅葉咩????? 無錯[人窮],不過你唔窮呢,今次你都執唔少啦!! 呵呵呵....我果塊我諗要入bad debt........^o^

    回覆刪除