2011年11月13日 星期日

1年1會~紅葉狩 @ 小諸

2011 10 28








到達[小諸],
目的夜賞紅葉,
可惜酒店職員話完咗喇,
上個星期開始,
不過幾日就無哂,
吓........
咁.......
勁失望.......
一場嚟到,
都出去碌碌啦!!



[懷古園]



右邊白色個幢就係今晚住嘅酒店
[小諸グランドキャッスルホテル]




兜咗個圈,
無咩嘢睇,
見到有人諫緊射箭!!









天黑LU....
番去開飯!!

訂房時已包任食晚餐&早餐,
共7,800円!!











好開波!!
一坐低職員話酒類飲品都可以任飲,
嘩....
筍呀....
飲勝!!!







食物就一般!!





















飲飽食醉後,
可以唱K,





我就係大堂上網,
有[WIFI]!!











呢座LEGO懷古園,正!!
我喺TOKYU HANDS都見到有LEGO嘅東京鐵塔,
姖路城.....
我買咗個[嚴島神社大鳥居]!!



睡前怒浸一番先!!



房間OK啦,
有D舊!!








早抖!!

明天[戸隱]



1 則留言:

  1. 哈哈. . . 話吓啫 . . .唔駛寫咁快噃, 我唔我閒睇呀 . . . =_='". BTW, 一個女仔, 去到任飲紅白餐酒. . . 嘿 . . .,高危,高危,高危 . . .*.<
    [版主回覆11/15/2011 12:47:53]得閒先睇啦!!
    最弊唔只你一個人話呢.............追到褲甩呀.............@___@''''
    嘿嘿....仲有威士忌,啤酒&清酒都未飲!! ^0^
    真係幾高危架......我都驚爆血管呀....仲走去怒浸!!!!!

    回覆刪除