2014年4月3日 星期四

飲.................

2014 04 03 


原來唔賭唔知時運到,
唔嫖唔知身體好!!
係啱嘅......




今次之旅晚晚同家姐&姐夫勁隊,
每晚一坐低一定先嚟啤酒,
跟住sake,
咁大個人從未飲過咁多酒,
連我自己都唔知自己咁隊得.......
我無醉架,
所以唔可以一醉解千愁....
只感到酒入愁腸愁更愁.....
唉......


又發現原來心情唔多好飲酒嘅味係唔同,
我就覺得好好飲,
所以每晚和她們暢飲.......
隊得痛快!!!!





呢樽最堅係無過濾嘅SAKE,
所以奶白色!!



番到嚟又唔鍾意自己飲悶酒,
都係有傾有講暢快d,
一於同d酒鬼同事隊吓先,
呢班友仔永遠唔會托我手掙,
一CALL即到,
開心開心,
明晚隊過你死我活YEAH!!!
C伙...我做咗酒鬼添....^0^


沒有留言:

張貼留言