2014年4月26日 星期六

翻生節各位快樂嘛????

2014 04 26


等咗半年.......

上年10月日本開賣,
一路等香港出.......
等到想放棄,
好彩終於等到.......
係復活節首日開賣,
即刻碌去買!!!!



其實我最like係佢個色^0^
係桃紅色嚟,
我影到變咗紅色咁!!!
當然佢個內涵都好鬼正啦!!!


呢個翻生節有新玩具,
已經滿足了!!!!!



6 則留言:

  1. 而家香港會用"新力"既人比起"林檎"同"三粒星"少好多, 不過我一家三口仲係用緊"新力".

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah.........sony fans!! ^^
      我接受唔到[三叔]d機.............而[林擒]我一直無買過佢嘅產品,所以唔會轉佢!!!!!!!!

      刪除
    2. 我自細都係新力fans,laptop由2000到2008,前後應該四五部,係日本買返來。

      携帯就05年開始買日本機返來unlock,第一部應該係802SE。

      仲有Sony Clie 四部⋯⋯

      當時如果Sony出車,我都可能買。

      不過,08年後,已經轉會去りんご。

      刪除
    3. 我同屋企人都係由 SONYERICSSON 時代開始用佢地既電話.

      刪除
    4. コーさん,勁呀!!!!!.....oh......最後轉咗會去りんごlu.........

      刪除
    5. NERISSA, YEAH......我由ERICSSON到SONY ERICSSON而家SONY,連相機,耳筒......... 都係唔想轉會!!! 嘿嘿......

      刪除