2011年10月9日 星期日

2010標尾會之旅 [追楓] ~ 大沢溫泉!!

2010 11 28

今晚入住超過2百年歷史的[大沢溫泉] ~ "自炊部"
其實[大沢]分3間旅館,
[山水閣]
[菊水閣]
[自炊部]
排名有分先後....

右邊的[山水閣]係最高級的!!
[自炊] ~ 即係可以自己煮食,
有材料賣亦可以自備!!
大家放心這裡有一間餐廳,
唔想自己煮都唔怕無嘢食!!
好似我咁唔識煮都有食!!





好例牌換拖鞋,
跟住直入CHECK IN,
隔離係[待合室]有電視睇,
邊睇邊等人 OR 同職員吹水!!
可以在這裡取熱水!!



我要等等,
要等識英文的職員回來!!
等咗一陣,
職員帶上房一路行一路講解,
呢樹好大架,
我間房係2樓,



一眼睇哂




好鍾意枱底暖爐,
成個人暖哂!!
另外有個GAS爐,
夜晚好鬼凍呀,
我都未試過開到咁[行]!!!


傳統的日式門鎖,
無得反鎖,
貴重嘢可以放係CHECK IN地方!!


房內有個好正嘅年曆,
好襯這裡有2百幾年的歷史!!
好睇睇地圖,
出發[浸浸]!!


這裡素泊好平大概3,000YEN左右,
不過其他嘢要逐樣計,
我揀咗個FOR[女士]嘅PLAN 3,740[包早餐],
加埋暖爐&......
都係4,965YEN!!
出去貢吓!!
房外個VIEW,
唔錯!!





2樓有個細廚房&洗手間!!

行咗去另一邊,
有個大廚房,
所有嘢都可以免費使用,
除咗煮食爐,
10YEN用[7~8分鐘]!!
呢度有D客人住成個月,
自己煮食,
話係嚟[浸溫泉治病]喎!!



有好多食材選擇,
可以拆開逐件計!!



好浸番轉先食晚飯!!
可以通往[山水閣]&[菊水閣]浸浸,
除咗[山水閣]嘅[山水之湯],
呢個湯比[山水閣]專用,
其他湯都可以共用!!



落去就係[露天風呂],
只有混浴,
飯前好多麻甩佬呀....
等夜D再嚟!!


開飯




茶/水 & 漬物[自取]!!
叫咗個[什錦炸物]定食,
好好味呀,
都係千幾円!!
見隔離枱食呢度[自家製]嘅冷麵,
又好似幾正咁喎...
再叫!!
[比人發現我貢大食添]




食飽飽番房HEA吓,
沖茶飲!!
房外VIEW打咗燈,
如果紅葉盛開,
呢度好鬼靚架!!!





好再去浸[露天混浴],
無咁多人,
不過浸咗一陣落大雨呀......
D風吹過嚟好凍呀......撇!!
唉,
行番去室內浸!!!
怒浸完,
買支奶番房嘆先!!
房門口有個門牌,
好有客棧FEEL,
好似[天字X號]咁!!!




好鍾意[烘]住D衫,
第2朝著上身就暖笠笠喇!!!
完美的一天,
早抖
明天落大雪呀!!!


2 則留言:

  1. 哈哈, 你呢期又真系好搞事  . . . 咁多嘢玩, 重系逐件計 . . . 比我實出事 . . . 計爆頭 . . .
    [版主回覆10/09/2011 23:21:00]大肥,你去呢樹, 一定爆計啦.......   我BOOK果陣就係覺得好煩,枕頭10YEN,床墊XXX円,浴衣XX円.............. 所以我揀咗個PLAN已經包咗基本嘢,再後加暖爐.........就得喇!!

    回覆刪除
  2. 咦...妳重未 Upgrade 嘅...D嘢會無嘢個喎..
    [版主回覆10/12/2011 08:06:51]無計啦.....被焗.........
    [Ben回覆10/12/2011 05:32:32]咦...終於都Upgrade 咗啦喎..

    回覆刪除