2011年7月28日 星期四

2010標尾會之旅 [追楓] ~ 奇蹟........

2010 11 28

係時候繼續[標尾會]喇!!
上回講到.....
今朝食酒店嘅早餐,
得麵包咋......
不過呢粒芝士好好味呀,
勁隊!!!






要離開[八王子]LU.....
返回全年365日都貢多人嘅[東京駅]!!
準備轉搭[東北新幹線]直達[岩手縣花卷市],
見仲有時間,
而剛才吃嘅麵包已經唔知去咗邊LU,
於是再食....
順便解一解茶癮!!!



食飽再逛吓[東京駅]先,
呢個站好多嘢賣架,
又多[車影],
所以每次要嚟[東京]轉車,
我都予多D時間[影相]&[買嘢]!!




[東京駅]特別多[JR嘅記念品],
[火車仔]當然係最多啦,
唔好以為呢3架係普通火車仔,
其實係.....
拉呎!!!
仲根據所行駛路線,
印埋站名!!




離開東京,
紅葉越來越少,
而黑雲就越來越多......
當車離開[仙台]不久,
突然巧遇[彩虹],
LUCKY!!!!



經過兩小時車程,
到達[新花卷]!!
[新花卷駅]係FOR新幹線行駛,
而普通火車係停[花卷駅]!!
好立即轉乘[無料巴士]去[大沢溫泉]!!




不過我MISS咗班車,
要等成個鐘先有第2班車.........
而呢個站勁荒蕪.......
咩都無,
咁點算好呢???
當時又凍又濕!!!
正當我想行番入車站時,
有位巴士司機問要我去邊??
我要等下一班車去[大沢]......
講完後,
佢叫我上車啦...
而佢揸個班車係唔到[大沢]喎,
我再講多次我係去[大沢]....
司機 : [大丈夫]係日文 = 無問題.....
吓....
佢兜埋我去[大沢],
太好喇!!!!
就係呢架[紅巴士],
司機照樣停每一個站,
[花卷駅]旺好多架!!!
最後車我去[大沢]!!
真係唔該哂佢呀!!!!




今晚住[大沢]嘅[自炊部],
係一間好過癮嘅古老溫泉旅館,
我睇[高木直子]介紹過呢間有趣旅館,
所以要嚟試一試!!

下回同大家分享!!

3 則留言:

  1. 高木直子 . . . 身高150cm . . . 仲要一個人住5年, 又5年 . . . 捱到第九年先至有得住兩房 . . . 同你 . . . 差好遠噃 . . . 你進步咁多  不過, 啤酒都系佢嘅 "飛佛"
    [版主回覆07/29/2011 13:20:00]其實我同佢差不多,一樣到超市等減價貨.......
    吖,我有一樣嘢勁過佢,就係我有173cm

    回覆刪除
  2. 大沢溫泉我都好有興趣架 ! 等妳既「下回同大家分享!!」呀 ~

    回覆刪除
  3. 原來大肥對高木直子都有一番了解喎!
    個巴士司機真係勁好人呀! 真係日本先會遇到啦!  

    回覆刪除