2010年6月16日 星期三

[不漏國]唔去唔知咁C服 ~ [會安]最後一夜

2010 03 31
上回講到去完[不漏吳哥],
坐船返回[會安]!!
上岸後,行行街,買買嘢!!




跟住原住岸邊行番去[盛錦]對面個間餐廳,
飲下午茶!!
餐廳內九成老外係度HEA!!
佢地鍾意坐露天位,唔見得光嘅我,梗係坐裡面啦!!





我叫咗個朱古力芝士蛋糕,味道唔錯!!
再加杯[不漏咖啡],正!!



HEA完之後,出去博殺,
因為明天要離開[會安],
所以再去買,買,買...
跟住番酒店沖涼,抖一抖先出去食飯!!

而今晚決定番去ENCORE[心太軟]!!

餐廳名 ~ CASA VERDE
地址 ~ 99 BACH DANG STREET,HOI AN.
主打 ~ MEDITERRANEAN AND ASIAN CUISINE







佢就係老板&大廚喇!!
話說一行入餐廳見到有兩張枱,
但係都放咗[Reserved],
好彩侍應認得我地,比張枱我地坐!!
隔咗一陣有兩位客人入嚟,
老板唔放最後一張枱比佢地,
客人問老板咁我地遲D再番嚟吖,
但老板話FULL BOOKING,
唔做他們生意!!

之後我發現有吉枱,
老板照招呼WALK IN客,
其實唔係FULL BOOKING架,
老板都係有性格一族,唔係為錢而濫做!!
老板仲會到每枱問吓啱唔啱食呀??
有無嘢唔妥咁呀??  [咁好食算唔算係問題呢老板]!!!




最後再食[心太軟],
真係完全一樣咁好食架,無得頂呀!!!
真係好喜歡[會安]哩個小鎮,
可惜明天要離開,
前往[峴港]!!



1 則留言:

  1. 好食當然係問題啦....
    [版主回覆06/25/2010 20:57:00]真係好好食架,連其他咩都好好味!!
    我真係好想即刻飛過再食呀!!

    回覆刪除