2009年7月12日 星期日

10日 7縣走馬看九州 ~ 終於到達福岡喇!!!

2009 06 07 (04:55)

今日係車神嫂生日呀!!
我讓佢先揀今日出發,
我就無得係日本過生日喇!!!
食完飛機餐,
好快就熄燈比大家休息,
我係瞓得之人,
一熄燈就瞓得着!!
今次坐走廊位,
一有空姐走過我都會醒一醒,
佢地行得好大力,
我平時唔會坐走廊位,
所以FEEL 唔到,
佢地做咩行來行去呢???
原來係攞住D飲品比大家飲,
佢地好勤力行咗好多轉,
飲到你唔飲,
真係要讚下佢地,
好少見D咁勤力嘅空姐!!!!



好喇 (04:30)所有燈着哂,
叫醒大家落機喇!!!!
仲有個空姐走過嚟,
再通知我地轉機閘口幾多號!!

(05:15) 到達仁川機場等 08:00 轉機到福岡,
我地行行企企,
影吓日出,
上吓網(有WI-FI),
話咁快又上機 LU!!!!


這班機人更少,
機程雖然得一個小時,
話哂係國際線,
所以都有早餐食,
OK架個包仲軟淋淋,
右下角係生果嚟!!
如果坐日本國內線,
就算由東京往北海道成個半鐘都係得杯嘢飲咋!!!


終於到達福岡空港,
一般步出機艙都係行這種隧道 OR 坐巴士到機場入境大樓,
不過我兩樣都唔係,
一步出機艙落完樓梯,
行不到一分鐘就入咗大樓喇!!!!


好順利咁入咗境,
便立即乘免費巴士,
由國際線大樓到國內線大樓,
轉地鐵到博多!!

原本想一落機就立即租車自駕,
諗諗下都係明天先攞車,
因為坐凌晨機一定無覺好瞓,
唔夠精神我怕會發生意外,
都係比車神休息番晚先,
明天先用司機啦!!

地鐵都只不過搭兩個站就到達[博多],
我覺得仲方便過[啓德機場]!!
先到酒店放低行李,便立即開始第一日嘅行程!

11:15 立即前往[門司港]

由 JR博多駅出發,
約一小時車程便到達第一站位於九州北部 [門司港]!!!
先伙坐哩架特急前往小倉,
轉另一架火車便到達[門司港]!!!

得意妹 : 咦,阿BEA 快D過嚟睇下,火車上有你D FRIEND 呀!!

熊仔 : 係喎, JR 九州BEAR 呀!! 但係佢比人困住咗??

得意妹 : 哩個係佢嘅任務,就係比人觀賞!!

熊仔 : 吓,咁就一世!!

得意妹 : 你係未覺得自己好幸福呢?? 可以跟住我成日去日本玩!!

熊仔 : 幸福??? 定係受難呢????


[門司港]故明思意是個港口,
於明治時期這裡是十分繁盛的國際港口!!
而當時香蕉要由外國輸入,
第一次就在這裡上岸,
所以日本賣香蕉的發源地便是[門司港]!!!
直至今日四處可見香蕉食品、用品、玩具及裝飾物等等!!!
每年10月這裡都會舉行慶祝[香蕉節]活動,
聽聞好熱鬧架!!!!


我地夠唔夠[蕉]氣呢???

沒有留言:

張貼留言