2009年2月7日 星期六

號外 ~~西北大瀉

號外~~西北大瀉

於過年前西北航空開始減價,由$2360(未包稅+附加費),下降至現在$2498(全包!!) 睇嚟回到"沙士價",一定指日可待!!!

最後我忍不住了,終於上網買咗$2,498!!!亦十分感謝同事們的遷就下,才可以順利成行!!



今次帶我去邊呀??要着到咁[行]o既!!!



早前同JJ食飯,佢帶我去買和服公仔衫,今次有新衫出門,好嘢!!!

10 則留言:

  1. 嘩~~~幾時出發呀 ?
    [版主回覆02/09/2009 10:37:00]book 咗3月8日!!地點暫未確定??

    回覆刪除
  2. Anonymous9/2/09 08:08

    你好呀!去看雪壁嗎?我都好想去一看!期待你的靚相!
    [版主回覆02/09/2009 10:41:00]大家好!!雪壁上年去咗,我會盡快補blog,值得一看嫁,要注意4月中才開山!!!

    回覆刪除
  3. 陳太的新生活9/2/09 15:24

    學聯同西北做PROMOTE 直航東京比西北本身特價的HK$2,150 仲要平多幾百蚊一日價HK$1,790 http://www.hkst.com/fileshow.asp?id=2275 好似再平D呀 ~ 你CFM左未呀 ~ 睇下改唔改得 !
    [版主回覆02/09/2009 16:07:00]謝謝你呀!!我打過去問,又話要附加$300.00 + 稅(佢話大概$500.00),係團體票仲要到時喺機場交收!!而且立刻磅水,我而家上網買可以錄咭,睇嚟麻麻地!!

    回覆刪除
  4. 西北出名D行李好緊喎~ 實唔岩我地喇~
    [版主回覆02/11/2009 14:17:00]無計啦,馬死咪落地行囉,鬼叫佢咁平咩!!我都係第一次離棄御用航空公司"ANA",不過我同事坐過話都OK!!等我試完返嚟同大家分享!!

    回覆刪除
  5. 死野丫~ 又去邊樹呀?
    [版主回覆02/11/2009 14:53:00]嘻嘻~~冷靜d吓!! 我暫定"鎌倉",因為時間同$$所限囉!!

    回覆刪除
  6. 真係好啦...你又去~~~ 羨慕死人啦!!! 今次去邊樹玩呢?? 預告下丫~ 有咩出名既景點呀??
    [版主回覆02/12/2009 11:02:00]不用羨慕你都可以吖!!! 因為今次真係突然成行,之前同JJ食飯仲話等熱d先去摘車厘子!! 所以除了機票,共他嘢都未確定,暫定"鎌倉",而景點有江ノ島,長谷大仏........等等!!

    回覆刪除
  7. 嘩...又去
    不過咁平0既機票
    又可以就到假
    你呢個日本痴, 又點會錯過丫
    [版主回覆02/13/2009 14:17:00]係呀!又去,不過今次真係快咗d!!

    回覆刪除
  8. 好掂呀!!
    帶佢去日本影相, 襯絕呀!

    [版主回覆02/13/2009 14:19:00]我一定帶佢去,佢係我旅行良伴!!!

    回覆刪除
  9. 預計去邊呀? 記住影多D靚相,等我可以望梅止渴
    [版主回覆02/16/2009 11:19:00]暫定"鎌倉"!!一定會落力影!!

    回覆刪除
  10. 好正啊,十分羡慕呢~
    [版主回覆02/20/2009 11:11:00]唔洗羨慕,你都可以!!

    回覆刪除