2009年1月20日 星期二

向京都紅葉出發 - Day 4

08年11月28日 - 晴


今早諗住再上多次清水寺,
看看日與夜之分別,
可惜天陰仍然落雨毛,
便打消念頭再瞓!!


check out 後乘巴士到京都駅,
轉乘特急往兵庫縣"城崎溫泉" 喪浸,
於火車上不想睡,兩旁景色優美,
於滿山紅葉之山谷中左穿右插,
腦海浮現昨夜清水寺之醉人景色,
手就不斷寫明信片(我每次都會寄返居企,公司&朋友)!!
話咁快就到達"城崎溫泉"(差不多要兩小時車程)!


駅前有一個存放木屐的地方,
每間旅館都會放一對在這裡!


我就是住這間旅館

先講解"城崎溫泉"是一個小鎮,
有很多間溫泉旅館,
這兒獨特之處是有7間公共溫泉,
如果你book咗任何一間旅館入住,
就可以免費隨時隨地到公共溫泉浸浸!!


我的房間叫[五月之間]


立即找旅館check in,
換過浴衣,
穿上木屐後出發喪浸!!
(請注意你一定要手持旅館發出的"入浴券"及帶備以下其中一樣物品
[旅館o既浴衣,旅館o既木屐或旅館o既籃],
如果你無就要比錢入場,
仲有要記得帶旅館提供的大浴巾,
7間公共湯都不會提供!!)     
還要帶些少錢,因為附近有小型超市,
小食店,手信鋪頭等等,
當你浸到滾滾地買杯雪糕食,真係好爽嫁!!
我未夠三點已經等這間湯開門,
因為第一個入場浸,
會送一塊木牌給你(男女各一塊),
呵呵我等到了!!


還有每個湯門前都有個印仔,
你集齊7個旅館老闆會送一份禮物給你,
好可惜那天有一間湯休息,
我攞唔到禮物...... 我喺飯前浸4個,
飯後浸兩個, 差點虛脫!!!!
好等我介紹吓這7個外湯啦!! 
( No.1是我的最愛之後如此類推 )

No.1 さとの湯
(我遺失了最愛之湯o既影片)
位於車站隔離,在門口泡足湯就是一種簡單的享受。
裏面擁有和、洋式大浴場,按摩池,
天台有露天溫泉,
另有蒸氣浴,
裝修最靚的一間!!
[我最後浸的一間當時天已黑,
我走到天台露天溫泉抬頭一看滿天都是星星,好靚啊!
側邊有幾張椅子,我坐下來涼一涼先,
我已經浸到全身都紅哂!
突然聽到有音樂盒的音樂(好似係小樽咁呀,我的最愛喎,唔通浸到有幻覺)?????
原來係現場播放的音樂,環境舒服,浸到關門才走!!]


No.2 御所の湯

近年重新裝修,我鍾意裏面有一張長長的雲石椅,
溫泉水由椅背一路流至椅腳,腳有溫泉水浸住,
好舒服呀!!還有一個細小的露天溫泉,
由石頭組合而成,小心擦損皮膚,
旁為山邊店主細心地打上大燈,一邊浸一邊夜賞紅葉,正!!


No.3 一の湯

這裡獨特之處是有一個洞窟溫泉,
中間只有一排竹分開男/女,會唔會被偷看嫁??
所以我選擇背住男湯坐!!


No.4 まんだら湯

這裡有不算大的大浴場及細小木造的露天溫泉,
裝修有點舊,一啲都唔吸引,
但是我在這兒排頭位等開門而取得"一番扎"木牌(7個外湯每當開門的第一個顧客便可以得到男/女各一塊),
所以加了分給他!!
(原本諗住明早7點前再去另一個湯排多一塊,點知瞓到7點半!!)


No.5 鴻の湯

這個湯也不錯,
因為佢有一個庭園式的露天溫泉,
用石頭組合而成,都算大!!


No.6 地蔵湯

我覺得一般,因為沒有露天溫泉,只有一個大浴場,裝修一般,
但泉水是最熱的一個,
唔夠十分鐘即撇!!

柳湯(當日休息我浸唔到,我一定會再來喪浸一次!!!!

5 則留言:

  1. 真係好正喎~ 超鍾意!!
    好佩服你一個人可以周圍去你想去既地方~ enjoy~ 你要繼續寫呀~ 我都會支持你& jj 呀!! 每次睇你地既遊記都好開心, 好多好介紹~ thx 你地既分享~
    [版主回覆01/22/2009 13:53:00]多謝你呀,我真係諗過唔再寫番之前的遊記,但是看到 你要繼續寫呀 ,我又充滿力量了,我會努力!!!!
     

    回覆刪除
  2. 好期待呀~
    [版主回覆01/23/2009 11:56:00]大佬: 可能要你久等!!

    回覆刪除
  3. 其實每天都有一個湯休息我分二天才浸了全部七個外湯.
    [版主回覆01/26/2009 09:34:00]唉,我下次一定會住兩天!!!

    回覆刪除
  4. 嘩!!你真係 喪浸 小女子佩服又羨慕....下次我都看看可唔可以PLAN來城崎溫泉,應該在此很舒服!!多謝介紹!!
    [版主回覆02/16/2009 12:02:00]一定要去試吓,感受一下當中既樂趣!!好正!!!

    回覆刪除
  5. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^20/4/09 23:04

    城崎溫泉想去好耐啦 ~
    [版主回覆04/21/2009 13:26:00]仲等咩呀,go,go,go!!!!
    真係超正,啱哂我這個[爛浸友],我一定會再去,仲要住兩天!!!!

    回覆刪除