2014年7月27日 星期日

乃嘢...........


2014 07 27


我好怕煲劇.....
因為一開始就停唔到,
一路追到底....
所以之前都唔敢睇[星星]!!

近日J2台做[主君的太陽],
唔覺意睇咗一集就乃嘢喇.....
今晚唔洗瞓lu...... =_="






<Touch Love>

你觸碰到我的指尖
便溫暖了寒冷的心
想再靠近一點 待在你身邊
但你我的距離卻揮之不去
就算我不能摸到你
就算我不能抱著你
Lonely love
Yes I love you  一如宿命那般
我都能感覺到你
Lalala lala lala
Lalala lala lala
Lalala lala lala lala
向你傳達我的心意
彷彿伸出雙手   就能擁有你
彼此卻距離更遠   那麼待在你身邊就好
就算我不能愛著你
就算我不能接近你
Lonely love 
Yes I love you  就算距離再遠
我都能看見你
就算我不能摸到你
就算我不能抱著你
Lonely love
Yes I love you 一如宿命那般
我都能感覺到你
Lalala lala lala
Lalala lala lala
Lalala lala lala lala
向你傳達我的心意



2 則留言: