2013年12月14日 星期六

終於人齊..........

2013 12 13

愛八會聚

終於人齊 yeah………

今晚好開心,

吹到唔停得,

硬係唔夠喉,

唯有等下次........




去咗團長專業推介嘅餐廳,

Lucques tavern,

今晚我不在狀態,

不能對餐廳作出評價,

大家不如睇睇團長評分啦!!!



祝各位聖誕快樂呀!!! ^o^

真失禮沒有預備禮物.... =_='''


但收到團長、JJ & Pi姐嘅禮物,

特別係團長果份超正呀!!

多謝哂呀......^^














9 則留言:

  1. 真係好開心!!!下次都一定要齊人呀!

    回覆刪除
  2. 專業推介, 咩我咁Pro 呀!
    好開心, 不停講, 好彩我地飲ice tea 可以不停refill, 唔係真係會口水乾。
    唔使客氣, 最緊要大家鍾意! 聖誕快樂!

    回覆刪除
  3. 嘩~~真係好耐無見過妳哋成班人喇...
    家下丫烏重摺埋,都幾難可以睇到妳哋D Blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,個個都搬哂過嚟呀,除咗JJ..........幾封筆呀.............

      刪除
    2. 佢真係封咗...佢個個澳洲寫寫下斷咗尾...家下連鴉嗚都執埋...

      刪除
    3. 堅唔寫呀............聽見都有d失落,佢係我師傅嚟架,係佢帶我入行^^

      刪除
  4. Wish you a Merry X’mas !!!

    ˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X”mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ’ •.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *

    聖誕快樂 ! Merry X’mas !!

    回覆刪除