2013年7月30日 星期二

Happy Family

2013 07 29
上星期造訪開心家庭,
事原好友幫派訂購happy shoes,
貨到了便約好友交收..........



順道探訪好友一家,
特別係兩位小公主,




她們太可愛喇........
家姐好乖,
我一坐低就遞上飲品[插埋飲筒],
服務一流!!!
玩咗一陣就落街食飯lu!!

妹妹不停搞搞震, 

無時停.........
真係宇宙最強呀...........
爸爸專心食飯時,
妹妹偷襲........
妹妹妳襲警...........


最後家姐仔突然爆喊..........
 
因為我提議帶家姐仔去睇牙醫..........
佢一時諗唔開就喊到停唔到呀..........
我做咗壞人添........

好彩幾日後家姐仔隻牙自己甩咗,
我都無咁驚......


好多謝開心家庭的款待,
仲請埋我食飯.......
多謝哂呀!!!!

今日好開心呀,
兩位中學同學到而家一樣無變,
多咗兩個小朋友一定巧開心啦,
祝你們一家幸福快樂!!






1 則留言:

  1. 下次再一齊玩過~~😄😄
    [版主回覆07/31/2013 13:46:46]好呀........
    我地都未有時間長談!!

    回覆刪除