2013年5月18日 星期六

10日 7縣走馬看九州 ~ 第四縣[宮崎縣] @ 高千穂



點解無啦啦寫番幾年前嘅[九州]呢???
因為有BLOG友問起,
當我睇番D相又好想繼續寫......
請不要見[怪]....

2009 06 10

今天又落雨呀.........















食完早餐就走lu.....
到架車要食早餐!!


[盡可能唔好幫襯快速公路上嘅油站,
因為比市中心嘅油站貴!!!]



出發第四縣 ~ [宮崎縣]



揸咗兩粒鐘到達[高千穗神社]





有好多大大碌嘅杉樹




嘩...800歲







好大雨呀.....






其實呢度好靚架,
可惜落大雨...
有好多銀杏樹,
秋天一定好靚!!!








跟住遊走高千穗峽








原本想喺度扒艇仔架...
不過落雨呀...
放棄了....








原本PLAN喺度食[流水冷麵],
吓...全部無開.....
極度失望...
雨越落越大...
唉...撇呀!!!





好繼續南
下....
下午往[日向市],
而今晚要趕入[宮崎市中心]過夜,
辛苦哂車神喇....
一上車我同車神嫂都會極速瞓着!!!!

1 則留言:

  1. 快速公路上嘅油站比市中心嘅油站貴? 我都冇咩留意, 好多時都係貪方便冇格價添.
    [版主回覆05/20/2013 13:42:05]哈哈...係咪點都平過香港所以無為意呢!!!! 我地喺d鄉郊地區在GPS上見到嘅油站,有好多都執咗......所以大概用到一半我地就去入油.....

    回覆刪除