2012年12月17日 星期一

愛在深秋 @ 續遊帶廣

2012 10 23

繼續遊帶廣,
酒店早餐...
其實我幾喜歡和式早餐...



原先計劃再參加半日團,
上/下半天行程是完全不同,
而這巴士團只在[夏季&秋季]舉辦!!

昨天參加了下午,
今早想參加上午,
不過...
今早下雨呀,
放棄半天團,
自己遊[真鍋庭園]


落咗巴士大概行7/8分鐘



























仲有花喎



































好似一碗綠茶


















得意妹: 青森嘢...想典呀???
我影緊相架,
做乜好似D港燦咁,
企係度阻住哂....



青森仔: 我仲未做到港燦呀,
要住7年架...
我仲係森燦嚟架!!!

咁不如妳幫我影啦...



得意妹:xyz*#**#*...........

撇...





去六花亭總店...





好似話係本店先有呢款??
唔知係咪??



好想試呢間印度嘢...
企係斜對面都聞到好香咖哩味呀....





柳月...空手回...



好喇...
今日食佢












好味...

不過駅內果間仲好味!!!!




走lu....
離開帶廣,
先往釧路轉車往[川湯溫泉]











坐完快車....
轉慢車...


去到[川湯]差不多6點了....
是晚的鬼酒店!!

和/洋式的,
一入房已經好唔對路,
總之唔舒服....
在房內影咗好多張相,
不過只有第一張係OK,
其他都朦哂...
以我嘅技術絕不可能....
而且當時我無發現,
我每影完一張相都會睇吓得唔得....
果然係鬼酒店!!!



當晚一瞓上床就被[責]了.....
見唔到嘢,
only[責]!!!

其實我住[川湯]係想參加晚上嘅[摩周湖星之紀行],
不過天氣唔好取消呀......
兩次都係為睇星星而來,
可惜....無緣.....


開飯...
出奇地好好味呀!!!








食飽....
無得睇星星....
唯有去怒浸....


怒浸完點可以唔飲支[奶]呢....




是日完...

1 則留言:


  1. [小肥回覆01/11/2013 16:24:50]朦查查既相 . . .等緊你呀. . ..
    [小肥回覆12/17/2012 17:03:19] 睇到未呀 . .
    [Nerissa回覆12/17/2012 16:47:59]不如 post d 朦查查既相出黎睇吓有無野見到?

    回覆刪除