2011年9月29日 星期四

吹雞!!!

2011 09 26



PI姐吹雞呀...

召開緊急會議!!
我地兩脇插刀嘅,
梗係立即蒲頭啦!!!
話說...
近期PI姐有不少煩惱,
實在太困擾喇,
所以要講哂出嚟,
舒緩一吓!!
我同JJ作為聆聽者,
講真幫唔上忙,
只能希望妳嘅煩惱盡快解決!!


我地去咗尖沙咀新開果間[和民],



可能係新開人唔多,
而職員態度十分良好,
行動仲好迅速添!!!

最緊要係D嘢食好正呀!!!











4 則留言:

  1. 哈哈, 食足一個月  月尾仲有8號波送. . . 發達啦
    [版主回覆09/29/2011 08:58:00]係呀,呢個月好鬼正!!  仲有明晚再去[碗屋],咁就完美喇!!

    回覆刪除
  2. 一個月2次碗屋, 真係咁正, 下次帶我地去試下啊
    [版主回覆09/29/2011 22:07:00]堅正!!! 好下次去吖!

    回覆刪除
  3. 無錯呀, pipi 我地幫唔上咩野忙, 只好做一個耹聽者
    [版主回覆09/29/2011 22:03:00]我齋聽都覺得好煩!! 希望佢講出來,會舒服D啦!!!

    回覆刪除
  4. 明晚食完好嘢, 記住報告一下weekday 去好還是weekend 好呀, 咁我就會馬上去book位, 早兩日打電話去問, 已book到10月尾喇 .... e... 你係咪要一個月前book位架?
    [版主回覆09/29/2011 21:56:00]好一定匯報!!! 係呀,我地8月尾打去BOOK,星期五特別多人,一至四易BOOK D!!!

    回覆刪除