2010年12月12日 星期日

[不漏國]唔去唔知咁C服 ~ hea遊[河內]

日各位日遊迷唔好意思,
我還有3天[不漏國]未寫,
完成後可以寫番.....
寫邊個好呢??
[九州自駕],[東北紅葉],[東北夏祭]or[東京追楓]
個個都想寫添!!
2010 04 03 ~ Day 8
昨晚搞到2點先瞓,
今朝瞓到唔知訂,
連酒店供應早餐都食唔到,
好,出街搵食!!
[不漏國]有好多食肆,
都係全日供應幾款食物,
或者一款主食+兩三款小食,
好簡單唔洗諗,
兼無餐牌,
我幾欣賞這種方式!!






上面哩間食鐵板+法飽,
雖然賣相麻麻,
不過勁好味架!!!
繼續,食....第二間,
哩間我地坐低一陣,
唔知有咩食??
見到個個食麵+油條,
問老板娘,
佢唔識英文,
叫咗個伙計仔出嚟,
佢講國語架,
佢話哩度得一款麵,
無得揀!!

就係雲吞炸雞麵,
好好味呀,
無論係[麵],[湯底]&[餸],
都係咁好味,
佢地[炸]嘢好得,
唔油膩,
時間同火侯剛剛好!!
果條係迷你油條,
一人一孖份量剛好!!



仲想食添...
再買小食,
好似年糕咁,
包主D甜甜地嘅嘢,
煙煙UN UN,
又幾好食喎!!


食飽出去逛逛,
酒店位於[河內]舊城區,
過對面就係[還劍湖]!!

[不漏國]曾經被法國統治,
隨處都見到法式建築,
先往歌劇院,
從[還劍湖]沿[Trang Tien]街行10分鐘左右,
想睇吓有無[歌劇]睇,
劇院內/外參考[巴黎歌劇院]而建,
直到今日仍然保留完正[巴洛克風格],
每一磚一柱都由法國運來,
用上10年時間興建!!
[不漏人]十分懂得保育,
四處保留法國殖民地色彩,
點解香港.....無?????




[相中2人為日本人,他們都想睇歌劇]
可惜當日無歌劇睇,
不能參觀內部建築!!
好,下次再來!!
繼續四圍逛,
路過名店街,
令你置身於法國小街一樣!!
經過超市,
[右下角]哩包咖啡粉,
香港賣$190,
[不漏]平一半,
當然要大手入啦!!



無論大街小巷都係電單車,
因為公共交通工具並不發達,
所以市民個個都揸電單車代步!!
初時過馬路都好唔慣,
唔知點過??
但[不漏人]好禮讓,
你只要慢慢行,
唔洗急,
電單車自然會讓你過!!


好,係時候HIGH TEA!!
件蛋糕好好味呀!!
睇唔睇到玻璃門上有[WIFI],
[不漏國]四處可以[免費WIFI],
無論機場/酒店/食肆,
都係免費的,
比香港好!!



再逛逛買吓手信,
點知[不漏錢]用得七七八八,
今日星期六,
即係這兩天無得去銀行換錢,
而找換店匯率太高,
好唔抵,
想起有BLOG友話[金鋪]可以換錢,
而且匯率好好,
一於試試,
真係可以用美金換[不漏錢],
匯率非常抵呀,正!!
番酒店抖抖先,
沖個涼換件衫,
今晚去食[法國菜]!!





得意妹: 我地都要着靚D!!

亞BEAR: 我都打番個煲呔!!

得意妹: 亞不,買咗個[不漏妹公仔]比我呀!!

亞BEAR: 係比我架!!
又爭......

出發食晚飯,
點知FULL哂,
要等個半鐘先有位!!
照等,
跟住去[掃街]!!




白色衫果位老板娘,
唔識英文但好有耐性地,
指手畫腳,
教我地點食!!
佢地[炸]嘢好叻,
一D都唔油架!!



話咁快夠鐘有位喇!!
於1928年興建,
一所兩層高嘅法式樓房,
我地坐2樓!!


燈光太柔和,
又唔想用閃光燈影響其他人,
所以睇唔清!!




[左上]餐前小食 ~ 係用酥皮包住牛肉[好味]!!
[右上] ~ 什錦海鮮,
中間係[炸雀巢]做底,再放一堆海鮮&意粉係上面[勁好味]!!
[左,右下] ~ 生牛肉[正]!!




[上] ~ 法式薄餅[好薄好脆]好味道!!
仲有[湯],[酒]&[甜品],
不過無影到!!
總之好味啦,
食咗US$45左右!!

2 則留言:

  1. 芬哩團長13/12/10 13:48

    一日入面不停食,肥死你呀!
    [版主回覆12/15/2010 22:23:00]團長,多謝你教曉我咩係[吃不到的葡萄是"勁"酸的]!!
    嘿嘿,無得食就[死]!!

    回覆刪除
  2. 我有朋友送過哩包咖啡粉俾我, 真係幾好飲, vietnam好似要8-10元美金一包 不過香港邊度有得賣, 我都想知.....
    [版主回覆12/14/2010 13:02:00]真係好正,用埋滴滴仔咖啡杯,就更好啦!! 果陣我買大概 VND140,000 .
     
    香港灣仔VOle',有得賣!!
    http://www.vole.com.hk/big5/about.php

    回覆刪除