2010年11月5日 星期五

[不漏國]唔去唔知咁C服 ~ 一日天堂,一日地獄...What the hell??(下)

2010 04 02
上回講到好唔順利咁到達酒店,
已經成10點鐘,
攰到唔想郁,
一落車就有兩名酒店職員即刻出來幫我地攞行李,
[兩條友好似陀地咁嘅樣]
第一句就話,
[等咗我地好耐],
我即刻"入"佢啦,
[係我地等你地呀,唔好倒轉講]!!!!!
佢即刻[SA哂冧],
繼續CHECK IN,
仲沖杯"甜"茶比我地飲!!
不漏國嘅酒店,
大部份都要KEEP起住客本PASSPORT,
呢間都一樣,
跟住上房,
無電梯,
不過一定有人幫你搬行李!!
一開門 ~~ 乃嘢......
完全貨不對版!!
同佢地個網站講嘅完全唔同,
我今日再試入呢間酒店個網,
已經刪除咗,
不過經代理仲可以BOOK到呢間嘢,
[即係仲未執]!!!
[Democracy Hotel Hanoi]-黑店
睇吓間房. . .



唔知點解影完出嚟,
好似幾OK咁??
不過現場真係好差...
上圖左手面第一張,
相中[最右邊]是大門,
一路向[左邊]都是板間,
[最左邊係個木櫃]就係咁同隔離房分間,
講嘢大聲D都比隔離聽到,
無窗!! [網站話有窗&good view]
真係"頂" ~~~~~
張床好似好舒服,
不過一坐...
D彈簧好鬆,
床腳仲發出[at at 聲],
點瞓呀???????
到浴室,
連企缸都無?? [網站話有浴缸添]

好唔掂,
我地都接受唔到,
唔想住呢間嘢,
但BOOK咗3晚喎,
點算???
當時未食飯諗唔到嘢,
即刻出去搵食,
個晚[河內]受冷峰影響,
又凍[20度],又大風,仲落雨....
但上半天係[峴港],
三十幾度,好大風,唔太熱,仲好好天,
簡直天堂與地獄......
行咗幾間食店,
都準備打烊,
最後食[KFC],
都幾好食,
食飽諗吓今晚點??
決定搵過第二間酒店,
好出發,
就喺'黑店'隔幾間鋪,
有間酒店,
一於入去問吓價,
得一位後生仔當值,
佢好有禮,
英文好流利,
價錢OK,[開價US$25,同黑店一樣]
叫佢開間房比我地睇,
我地好滿意,
跟住我地道明來意,
講哂黑店D嘢比佢聽,
仲請佢幫手,
幫我地取消黑店BOOKING,
跟住轉過嚟,
當我地一講黑店名,
佢就即刻話隔離喎,
表情好為難....
不過我地表現得好可憐,
我仲無瀨到話,
今晚寧願係呢度坐都唔番去瞓!!
佢即刻心軟...
就出門口問朋友借手電打過去黑店,
[佢費事用公司電話比黑店知道]!!
講咗幾耐吓,
不過講[不漏話]唔識聽....
佢幫我地傾掂數,
今晚要照比錢,
但第2&第3晚可以取消!!
佢極力勸我地住一晚咁多,
然後明晚&後晚先轉過嚟,
反正要比錢嘛!!!
[呢位後生好好人]
但我地堅決今晚要轉過嚟,
佢都無我地符,
仲自動減價,
因為今晚只淨番一間細房,
由US$20減至US$15,
而後兩晚有大房,
由US$25減至US$20/晚,
佢太好人喇,
錢跟本唔係問題,
最緊要唔洗住[黑店]!!
最好笑當時有個韓國人在場,
完全知道我地發生咩事,
佢等我地搞掂後,
搵後生仔傾計,
佢住咗係度成三星期了,
一聽見我地有DISCOUNT,
佢[講笑問]後生仔點解唔比DISCOUNT佢??
後生仔話我地係女仔要幫我地嘅,
韓國人話而家男女平等喎!!
後生仔係老實人都唔識得再駁佢,
不過韓國人係堅講笑,
跟本無所謂!!
好喇,
終於搞掂最後3晚住宿,
安落哂!!
不過,
跟住我地要番過去攞行李,
比錢,
走人!!
後生仔千叮萬囑我地,
記得要攞番本PASSPORT,
同埋如果講唔掂數即刻番過嚟先,
搞到我地有D緊張....
驚黑店刁難我地,
如果唔肯幫我地搬行李,
已經玩起我地啦!!
一入黑店,
條友問點解唔住呀??
我心諗[要立即離開,唔好理佢]!!
我話唔住喇,
你幫我地搬番行李落嚟,
同埋比番本PASSPORT我地!!
跟住佢叫人幫我地搬行李,
落到嚟,
好彩佢先比番PASSPORT我,
我即刻袋好,
佢就[發難]喇,
話我地明明BOOK咗3晚,
要比US$75!!
我都唔同佢客氣,
即刻一輪咀鬧番佢,
[我明明BOOK咗車接送,
咁你又唔嚟接??
又唔通知??
我係機場等咗幾耐呀??]
佢O咀,唔識駁,
[我再鬧,
間房完全貨不對版,
你地呃我先,
仲要我錢你!!]
跟住佢無聲出,
我即刻攞已經準備好US$25,
一放低即撇,
佢地兩人即刻追出嚟,
我地跑住走,
友人過咗對面馬路行,
而我過唔切,
有車阻,
我地分開一路向前行,
我經過酒店後生仔望到我,
我打咗個手勢比佢,
[轉頭番嚟]!!
當時全條街都無乜人,
又黑,
我地衝咗入CAFE避一避,
友人走出去[裝]下有無跟嚟,
見到條友左望右望[搵緊我地],
可能想睇吓我地去咗邊間酒店??
之後見到佢行番轉頭無再追嚟!!
我地飲杯嘢,
定一定[驚]先,
友人話我頭先D英文好勁,
鬧到佢無聲出,
其實我好驚架!!!
抖順條氣,
行番去搵後生仔,
佢即問有無事呀??
我地覆述番比佢聽,
佢話我地好醒,
無即刻走入嚟,
識得去CAFE避一避!!
[我心諗,你想話我地無跣你咋]!!
搞到12點幾,
終於可以沖涼瞓覺!!
好唔順利的一天,
最後都無事,
仲幾刺激添!!
繼係[九州差D要瞓街]後,
呢次都可算係代表作喇!!

6 則留言:

  1. Anonymous5/11/10 17:55

    文章很棒喔
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    [版主回覆11/07/2010 22:44:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 嘿, 你真系要將個黑店公告天下  如果你唔方便, 交比我 , 呢D嘢真系唔忍得. . . .  雖然話而家 不漏國 重未熱到成行成市, 但呢D黑店, 一定要早冚早著  anyway, 多謝 乃嘢 經驗分享 . . . .
    [版主回覆11/07/2010 22:43:00]我有寫黑店個名出嚟,真係要公告天下,請代勞喇!!
    好彩最後唔洗住黑店咋!!
     
    開心既要寫,唔開心都寫,咁[乃野]更加要寫低佢,你話係咪先!!

    回覆刪除
  3. 嘩!...乜咁驚險... 一個勇字來形容妳地呀 ~~~~~!
    咁都夠膽死 ... haha 勁!
    [版主回覆11/07/2010 22:32:00]可能佢地想知我地去邊間酒店,所以先跟住先我地!!
    因為我地住係隔離,之後兩天路過黑店都有見到佢,都無咩吖!!

    回覆刪除
  4. 芬哩團長9/11/10 09:05

    好刺激呀! 老實講,如果佢死都唔俾番本Passport你地,唔知個故事又會發展成點? 你今次都算好彩啦!
    [版主回覆12/11/2010 23:26:00]咁,我真係唔知點呀??  
    一定搞到好大獲!!呢鋪真係好好彩!!

    回覆刪除
  5. 波豬媽9/11/10 13:32

    我哋會喺農曆新年去呀!
    [版主回覆12/11/2010 23:24:00]嘩,驚唔驚呀??

    回覆刪除
  6. 幾exciting wor! 可以轉到hotel你都算係lucky, good job!
    [版主回覆12/11/2010 23:23:00]我都覺得自己好好彩!!

    回覆刪除