2010年10月17日 星期日

[不漏國]唔去唔知咁C服 ~ [峴港]市中心

2010 04 02 ~ 勁曬

繼續HEA ~ [多一陣]
神早起身游個早水先,
只有幾位泳客,
吹吹海風,
好C服 ~ ~ ~




得意妹 : 亞Bear,幫我搽太陽油!!
亞Bear : 自己搽啦,我同陽光玩緊遊戲 ~ ~ ~
得意妹 : 我搽唔到背脊呀!!
亞Bear : 你實話我D抓,抓親你!!!
得意妹 : 你用你隻熊掌咪得囉,快D!!
亞Bear : 我唔想郁呀,你叫黑妹啦!!
得意妹 : 佢已經咁黑,仲點會曬得黑喎,佢唔洗搽太陽油架!!
嘩,佢仲要祼曬添...
亞Bear : 咦,有嘢睇...
得意妹 :


游完水,
去食早餐!!
係自助式,
我地坐室外對住泳池!!


食七咁食...
掛住食有D無影度!!
樣樣都好食,
最正係[牛肉河]!!





食飽要行吓,
酒店提供免費接送去[會安]OR[峴港市中心],
[會安]剛剛HEA咗幾日,
所以去[峴港市中心]!!





跟住行街市,
好整齊,
仲好乾淨!!





今日好熱又哂,
都係搵個地方抖一抖,
見到間好靚嘅Coffee Shop,
正!!
仲有酒飲添~~









一坐低有杯冰凍[香茶],
我叫咗[不漏咖啡]!!


坐到夠鐘,
搭酒店專車番去,
再去另一個景點,
[Marble Mountains]

沒有留言:

張貼留言