2009年9月21日 星期一

10日 7縣走馬看九州 ~ 第二縣 [大分縣] - 別府

2009 06 08  -  好晴
好喇,
離開美術館,
南下駛往[別府],
別府市能以[溫泉]產業為名,
全市擁有超過200個公共溫泉,
當中共有八個溫泉區,
又稱為[別府八湯] ~ (1)別府溫泉,(2)濱脇溫泉,(3)龜川溫泉,(4)鐵輪溫泉,(5)明礬溫泉,(6)柴石溫泉,(7)觀海寺溫泉,(8)堀田溫泉!!

此外,別府地區的湧泉孔佔了全日本湧泉孔總數的十分之一,每分鐘95,190公升的湧水量也是全日本湧水量最大的城市!!
我地進入[別府]見到好多魔鬼呀!!




得意妹 : 都話我地去[地府]架啦,好多鬼呀!!
我地要趕住到今晚入住嘅酒店 [別府温泉 杉乃井ホテル] ,
酒店分兩座分為[本館]&[Hana館],
我地book 咗[本館],
而GPS則引導我們到達,
見到門口有 Bell Boy就問問佢啦,
我都未攞確認信出來,
佢已經拿起張 Memo 紙,
上面用全[漢字]寫上我的名字及房號,
唔通得我地三個外國人未Check In ??
如果唔係佢又點知係我嚟呢??
定係我有鼓 [HONG KONG 毯] 除呢???    
跟住佢就話比我聽點去[Hana館],
同埋架車泊係邊??
咦,我明明book[本館],
但點解叫我去[Hana館]呢??
原來我地被upgrade到[Hana館],
哩度貴過[本館]架,正!!



去到[Hana館]一停車,
職員已經行埋嚟幫我地開車門,
推埋行李車過嚟幫我地推哂所有行李入去,
好似去咗[半路酒店]咁!!
有另一個職員又攞住另一張Memo 紙過嚟,
上面又係有齊我嘅資料,佢用流利[普通話]幫手翻譯,
好快完成手續,
佢打開一張A3 Size 嘅地圖講解食早餐係邊,
晚餐又係邊,
絕景溫泉係邊,
跟住佢講咗個惡號比我聽,
就係[溫泉水上樂園]做緊維修無得玩!!

車神 : 今日真係雙失呀!!
首先,[士多啤利園]不定休都撞中,
跟住[溫泉水上樂園]做維修!!真係唔好意思呀,車神!!
係我睇漏咗[溫泉水上樂園]要做兩個月維修!!

等我地諗住早D到,
去水上樂園玩,唉....點知......,
跟住我地各自番房hea吓先,再作決定!!



好,睇吓間房先!!



得意妹 : 嘩,好嘢有兩張床架,
唔洗同亞不孖鋪 [即係唔洗比佢迫死囉]!!

熊仔 : 咁我同邊個孖鋪好呢??
得意妹 : 條窗台好闊呀,不如亞bear今晚你瞓窗台吖!!

熊仔 :
窗外景色,我訂咗[山景]房,另有[海景]房 BUT(貴好多)!!



hea完一輪,我地揸住酒店地圖兜兜先,
因為實在好大,有機打,有k唱,
仲有得[錄齡]添!!

得意妹 : 本來有[溫泉水上樂園]玩添!! 係咪呀,亞不??
亞不 : ........
咦,有間[老麥]喎,入去[貢]吓先,
返正未食嘢!!
嘩,開心樂園餐換緊[鬼太郎]呀,
一定要隊番個!!
另外,有[五顏六色]玻璃杯換,不過我無換到!!


跟住我地揸車出去兜一兜,
當時大概四點幾鐘,
如果去睇[地獄]又趕唔切,
大部份收五點!!
車神嫂睇到旅遊書介紹[香水博物館] ,
都好吖去睇睇,
點知被 gps老點,
點咗唔知去邊,
唉......繞樣到五點幾終於放棄,
最後去咗附近[大型超市]掃貨!!
每人買咗兩大袋,
這間超市要收[膠袋費],每個5円!!
買完嘢,大家一袋二袋咁攞上車,
當時情景令車神嫂回憶起04年我去英國探佢地,
又係車神揸車出去超市購物,人物&事情都一樣,不過地方唔同!!
哩到有賣鞋,超市,賣衫,書店,花店,理髮店...等等

夠鐘喇,我地要番酒店食晚飯[係自助餐],
搜集資料時發現這個自助餐係[好食夾大件]!!
大家一齊睇睇!!



總共有[5個大四方形]嘅大枱放食物,
另有一行放飲品&甜品!![睇睇上面個兩幅]
下面左上角個幅 -  比小朋友用架!!



地方好大,裝修時尚,最緊要係[食物]!!  
攞食物嘅地方好闊落唔洗迫,
而且好多嘢食呀,
每樣食d都試唔哂,
食物質素好高,
如果係香港用$600係無可能食得到,
而哩餐房價包埋(一泊兩食)!!
車神一出閘就快放,
最終由頭帶到尾!!
實在太好味,又太多款式,
都試唔哂所有食物,最後掃甜品,
我攞咗件士多啤利蛋糕送比車神嫂,
補足佢昨天生日,個蛋糕超正呀,
仲有[雪糕]幾飽都要食,
大家都好滿意哩餐,
而戰績方面亦十分彪炳!!!!
左上角個幅係餐廳外嘅庭園,有椅子比人嘆吓!!

食得太飽喇,周圍行吓,夜D要浸浸呀[絕景溫泉]!!



9 則留言:

  1. 想問問係福崗揸車, D路會唔會好繁忙,
    又問大分等其他各縣似唔似鄉郊地方
    [版主回覆09/25/2009 14:03:00]福岡唔算繁忙,同扎幌相似!!
    其他縣都有部份好鄉下架!! 九州都好似北海道,例如[福岡]似扎幌,[門司港]似小樽,[長崎]似函館,[阿蘇一帶]似[富良野+美瑛],[宮崎]似[道東]!!
    咦,你幾時出發呀!!

    回覆刪除
  2. 芬哩團長22/9/09 16:57

    自從試過係日本的酒店食自助餐後,覺得D水準好正,食物又新鮮好味.令我改觀咗,我以前唔會揀食BUFFET,一定要食日式.
    聽你咁講,GPS信唔信得過ka? 傳聞應該好準確ka,點解會"老點"你?
    今次去北海道會揸車,風雪下被人"老點"就唔多好la!
    [版主回覆09/25/2009 13:42:00]真係超正架日本酒店食自助餐,不過唔算太多酒店做 buffet,如果見到都一定會食!!
    [gps]傳聞係好用,不過都有唔少feedback話被[老點],我地都中咗幾次招,哩次係最嚴重,經常行行吓會指示錯方向,至於點解我都唔知,有人話關車公司系統事,又話地圖資料唔夠新......等等,我都唔知關咩事??  仲有人話成日行行吓[死機],有時顯示現在地太慢啦,所以我都有準備一份地圖傍身!!

    回覆刪除
  3. 紅米奇22/9/09 20:45

    最鐘意係日本溫泉酒店食自助餐, 見到都從心笑出來, 大滿足也 , 香港絕對無呢個feel
    [版主回覆09/25/2009 13:24:00]你講得好啱,真係身心都[大滿足]!! 係香港哩一世也找不到!!
    講開[日本溫泉酒店]無論食,住,浸,都係咁正,都唔明點解有人話[溫泉酒店]又貴又唔抵??

    回覆刪除
  4. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^24/9/09 23:16

    我就鐘意北海道 D 酒店食自助早餐  , 因為有鮮奶 , 粟米 , 薯仔
    點解講左北海道?
    [版主回覆09/25/2009 13:17:00]點解??可能你太喜歡北海道囉!!  係哩度講邊度都得(最好關於日本啦)!!!
    其實九州嘅食材,一d都唔輸蝕比北海道,又其肉食方面,係哩個自助餐當中,有一味[天婦羅雞粒],好食到呢 ,係[雞]本身好好味,可能我地無得食[新鮮雞]&[非打針雞]太耐了,已經完全忘記[雞]味!!

    回覆刪除
  5. 沒有惱人的飯堂25/9/09 01:05

    師父...我回來了..多謝你的指引..當然現在仍意猶未盡啦..哈哈!!!咁搞法,每年都去日本一次就真係破財囉~~~~~~
    [版主回覆09/25/2009 13:07:00]番嚟喇,唔洗問都知你玩得好開心!! 錢係搵嚟洗,最緊要洗得高興,又點算係破財呢??
    睇嚟你已中[遊日]毒了!!每年都去日本尋解藥吧!!!

    回覆刪除
  6. $600 都幾貴喎....
    [版主回覆09/27/2009 22:26:00]我唔係話哩餐600蚊,而係用600蚊係HK都食唔到咁正,佢係[一泊兩食11,800円]單人用雙人房,而車神[9,800円/人]雙人房!!

    回覆刪除
  7. 哇~~ 你咁樣比喻好有親切感喎, 令我對九州完全都唔覺得陌生
    下年5月會先去北海道(北上), 跟住11月才去九州, 但如果中六仔就立即飛去
    其實以我領教過用GPS來說, 個人覺得輸入MapGode(MC)或郵便番號, 準確到達99%, 比輸入電話號碼好用
    [版主回覆10/05/2009 13:52:00]你就好啦,又北上,再南下,正呀!!
    gps 真係令人又愛又恨!!

    回覆刪除
  8. 九州的自助餐一定有明太子! 我最鍾意用佢來食粥.
    [版主回覆10/07/2009 23:40:00]以前我都好鍾意[明太子]架,但上年我戰勝咗[納豆]後,去親日本每朝都撈飯食,仲有D飯好香(一直都好喜歡),成個飯桶咁!!

    回覆刪除
  9. 好靚好好看~~感謝分享 very good~~

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    [版主回覆10/11/2009 20:05:00]多謝,得閒嚟坐吖!!

    回覆刪除