2009年8月21日 星期五

10日7縣走馬看九州 ~ 獅子山車神現身喇,等到我吖!!

2009 06 08 - 晴 (第二天)

今早約好車神與車神嫂係酒店食自助早餐,
食到差不多10點先上房攞行李,
之前已經上網 book好車,
並約實10:00取車,時間剛剛好吖,
因為取車鋪頭喺酒店對面,過條馬路就到啦!!
上到房去埋廁所就攞行李落大堂退房,
等埋他們就出發!!
點知等,等,等,等......... 等到10點50分,






他們先落到嚟,
當時我真係好黑面,
我都預咗佢地會遲,
但係有無咁遲呀大佬,
出發前仲要係同車神一齊上網 book車,
佢都知約咗10:00取車,
唉...........我真係好忟本來約10:00取車點知遲成個鐘,
我唔想影響哂所有香港人嘅名聲,
最重要係而家我地上網訂房或車都唔洗比按金,
去到先比錢,
send個電郵覆實就得喇,
真係講個[信]字,
我唔想做壞規矩,
所以當時好火滾呀!!!!
都要喺度奉勸大家訂咗乜嘢都好,
千萬不要 no show,
知道自己去唔到就要通知人[取消],
還有如果約實[送迎]服務都唔好遲呀,
他們通常早到等客人架!!!!!
到達[日產]取車處,
交護照、國際車牌及信用卡給職員辦手續,
比埋錢就得喇,
職員帶同到門外取車,
職員叫我地檢查吓架車,
睇吓表面有無花痕,
再睇吓內籠D設備,
對埋錶數,
跟住叫職員教用GPS,
最好準備幾個目的地電話號碼比佢示範,
注意[手提電話號碼]不適用!!!

BOOK 車時要注意

(1) 記得 BOOK 架有CD PLAYER嘅車,
帶埋碟去聽等司機無咁悶,
如果全車人都瞓哂司機就要靠佢嚟頂住喇!!

(2) 如果唔食煙記住要 BOOK架非吸煙車!!!

(3) 等司機揀車,因為係佢揸,要啱佢心水!!

(4) 要注意車尾箱嘅大小,可乘坐幾多人,
而我地BOOK 咗架坐5人可以放4個喼,
而實際情況,
我地3人坐 OK,
但車尾箱就緊緊夠放得落25吋,
22吋及20吋喼,
如果坐4人就會迫,
因為少咗個位放袋同戰利品!!!!

(5) 司機要有國際車牌,記得帶埋過日本!!

我地正式展開 [九州自駕遊],
租咗6日車,車租共 46,305円,
司機得一個所以辛苦哂車神喇,
佢帶病上陣,我真係好驚架,
最後大家都平平安安回歸!!!

哩架就係我地嘅戰車喇,
已經行咗 2萬9千公里,
最後我地幫佢衝破 3萬大關,
差不多行到3萬1千公里!!

 
 

司機簡介

綽號 : 獅子山車神
性別 : 男
年齡 : 2X                         
得意妹 : 咦,細過[亞不]你架??

國籍 : 英籍 (香港人)        
得意妹 : 即係[西]人啦!!

哩位英國人喺出機票前問我,
揸[英國護照]洗唔洗簽證??
仲有車牌喺英國出架得唔得呢??  
吓,我只知 [BNO]同[特衰護照]係免簽證,
並可停留 90日!! 於是立即上網搵答案啦,
原來英國人一樣免簽證,可停留半年添!!

身高 : 6呎2吋                            得意妹 : 有無作大呀,唔係應該[有無作高]至啱!!
                                                   亞不 : 講完未呀你,不如你打埋落去喇!!
                                                  得意妹 : 我去睇吓熊仔攪緊咩先,閃!!!

駕駛經驗 : 於英國駕駛經驗豐富,番香港後揸少咗!!

我就係數年前歐遊,
尾站留英國探[車神&車神嫂],
日日都係靠車神佢車出車入,
已經試過佢嘅駕駛技術,
快得嚟都安全可靠,
金係走個日送我出機場,
由他們家駛往 London Heathrow Airport (車
程4小時),
送完我佢又揸4粒鐘車返屋企,真係勁辛苦佢呀!!!!

好返嚟九州先,11時30分終於開車,
由[福岡]出發,第一站本來去摘士多啤梨,
不過果園休息,車神好失望,
因為佢地都未試過,
之後車神係超市買咗條士多啤梨糖頂隱喎!!

繼續下一站 [不可思議美術館] !!



得意妹 : 車神你做錯咗咩事呀?? 哈哈!!!!

7 則留言:

  1. 紅米奇22/8/09 18:16

    我都最怕人不守時, 就算唔係日本都好, 我會比較著重及承諾呢樣野
    旅行呢家野, 我至唔鐘意唔守時和沿途嫌三嫌四的人, 所以我唔鍾意跟團, 唔知點解跟團實有遇到呢類人
    我果次無去 不思議な美術館 , 好有趣呢, 成日見人去, 但自己仲未去過呀
    [版主回覆08/26/2009 13:41:00]係囉,仲要約實幾點取車,點可以遲架!! 聽人地戒煙,戒酒就多,但唔聽見戒遲到,唔通無得救??
    如果跟團仲精彩,你一定體驗到[一樣米養百樣人]哩個道理!!  自由行萬歲!!
    哩間美術館好隔涉架,如果要自己搭車去,都好麻煩!!不過好好玩,我地都好投入!!  我都見成日有人去,仲遍佈全日本各縣!! 下次去試吓吖!!

    回覆刪除
  2. 我都覺得唔好整衰香港人個名,因為家下已經有部份日本民宿唔做台灣人嘅生意啦,就係因為佢哋似住唔洗錢,一次Book幾間,唔出又唔話人知...唉....
    [版主回覆08/26/2009 13:46:00]真係好驚終有一天,我地唔可以咁輕易去book房呀,各位香港人請自律!!

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^23/8/09 20:51

    你竟然等到連 swatch 時間相都影埋 , 放過佢地啦 ! 教育一下.......相信會生性..,可能初次一齊出征 , 要時間合拍.....
    可能佢地未受過日遊教育 , 唔知道現在有買群之馬 , 累到有旅館接受香港人預約
    去旅行自由行雖然有彈性 , 但係基本定落 schedule 極其重要 , 我通常現在會造分 schedule 表比豆豆 , 因為女性好多時會失控 , 尤其買嘢唔肯走...
    [版主回覆08/26/2009 14:00:00]電占好眼力喎!!  咩錶都比你睇到,我呆坐大堂成50分鐘,無聊到咩都做得出啦,係咪!! 遲到真係無得戒??
    真係有旅館唔接受外國人預約架,只做日本人生意!!
    [schedule]由我第一日開始計劃行程,已經分別e比兩位團友,每次更新都有比,但你比啫唔代表人地要放上心!!

    回覆刪除
  4. Anonymous24/8/09 09:21

    3万KM,好誇張下!好彩不是自己車、好傷車!油費都不平喎!最後計番條数、買Pass玩、其実会不会差不多価銭?不過自己開車有様好、就是鐘意幾時停都得!
    [版主回覆08/24/2009 22:56:00]我地行咗一千多公里,架車真係好傷,揸到第四日出事呀,係泊車時聽到[BOOM]一聲,我地即刻落車睇啦,見到前轆後少少偏左,不斷滴水,勁驚即刻聞下係唔係油先,係水嚟嘅,我地好驚捱唔到番福岡,又驚要陪錢喎!!去油站問人又話無事喎,最後都捱到番福岡,還車又無問題!! 有驚無險!!
    計番就平過搭車少少,如果兩人就買PASS抵,但九州搭車比北海道更難,所以揸車可以去多好多地方,會更自由!!!!
     

    回覆刪除
  5. 芬哩團長24/8/09 17:20

    我來緊都想自駕遊日,不過有d擔心冬天風雪下會有d險.其實計落條數,自駕會唔會平d?
    [版主回覆08/24/2009 22:33:00]應該唔怕掛都有好多BLOG友照揸,記得要[雪軚],揸慢D應該OK!!  我今次就計過自駕會平過買PASS少少,如果得兩人就揸車貴,而三人或以上就一定抵,仲有都要睇吓去邊區玩自駕,例如今次去九州就好需要自駕,發覺有好多地方都好難坐公車前往,情況比北海道更嚴重!!!
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  6. 好同意你的講法, 絕對不能no show!
    咁我好彩過你, 我們全團17人, 每位都好準時. 如果我係你, 都會等到忟! 不過大家一起去玩, 唔好唔開心.! 
    [版主回覆08/27/2009 14:04:00]已經有旅館唔接受外國人預約,淨做日本人生意,唉.......
    你就好啦 17人全部都準時,抵贊!!
    又未至於好唔開心,不過心情多少會有影響,好似唔重視你咁,同好無隱囉(不只一天喎)!!!  
    直到最後3天得番自己一個,就輕鬆哂!!

    回覆刪除
  7. piggybread28/8/09 00:17

    咁其實車神佢地食完早餐響房大半個鐘攪咩會遲大到呢? 俾我實一早上去踢開佢房門狂丙啦!!
    日本好多呢d不可思議美術館,我今次去富良野都有一間,好好玩呀~~
    [版主回覆08/28/2009 13:23:00]我都唔知佢地攪咩??? 據我估計佢地應該執嘢,因為之後有兩晚酒店無單人房,只有三人房,我發現他們係臨走先執嘢,同埋佢地係hea爆型,同我完全相反!!
    你都有玩美術館呀,真係好正,我地玩到唔捨得走,我捉住車神係咁比我影相!!

    回覆刪除